HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
aRkaDasLaR coğu aRkadasımızda oLduğu qiBi BenDeDe 3D HataSı vaR bi aRkadasımız demisKi dxdiag da ekRan böLümündeki biLmemneLRi etkinlestiR baktım benDe hePsi etkin bi aRkaDasDa DemisKi Denetim masasınDa PeRfoRmans ve baqım BöLümünDe Donanım FaLan FiLan iste bende o Donanım yoqtu aRkadasLaR LütfeN yaRdım edin ekRan kaRtı fLn deiL bu
cözeni ayaqta aLqısLıcam
cözeni ayaqta aLqısLıcam
HeH biDe bunu soLemeyi unuttum ben tR ye coq qoLay qiriyom ama PvP ye qiRemiyom iste oyuna tıqlıyom karanLıq bi ekRan cıqıyo DuD Diye Bi ses cıqıyo qaRanLıq eqRan kaPanıyo heRsey bitiyo oyuna bi iqi qere tıqlıyom 3D hatası cıqıyo yaRdımmm 

ekRan kaRtı yetiyo ben onceden qiRiyodum oynuyodum etimt2 baykusmt2 sonmt2 alemt2 fLn hePsını oynaDım Daha vaRDa bosveR
Cevapların hepsi yanlış sen eğer bu yakında bilgisayarına format v.b değişiklik yaptıysan hatta driver programları silindiyse yeniden bilgisayar ile gelen driver cd sini kurmalısın.Ama sadece içindeki video dosyasındaki uygun ekran kartını bulup kurmalısın.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 658
