HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
beN çeKetimİ kaybetmİşİm sen düğme aRıoRsun pehh . . .
bu kdR kaLbsis oLamassIn ama yaNNış yoLdasIn.
Bir Dü$-tüK KıRıLdık aNLa İ$tee..
dÜn yanImda buqün neRde adıNa "düNya" deniLen kaHbe.
'aşqLa SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!
HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDi.
Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi ? . .
kaLbi oLmayaNNaR kaLp kıRıo - caNıMı eN çoqh bu yaKıo.
beNi - kasMa,boğMa,yoRma - sıkIntı yaRatma çoK soRu soRma haYaTi öNem aRzeden biRşeY yoKsa raHaTsız eTMe ! . . susKuNkeN çoqh qüseLsiN buNu bozMa !
şımaRıqh - uqaLayım isTeiNce laFı koyaRım aMa çHoq haSsaS vE aLıNqaNıM çözeMessiN beNi beN zoR oLaNLaRdaNıM.
biRqüN ağLaRım - biR qüNahkaRım.biR daHa aRaMa boşuNa beN fiRaRdaıM.
koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.
" soN duRaq - kaRa topRaq "
ELime $işeyi aLınca qelİr yanıma Dost biLdiklerRİm ,$işe dibe vuRunca çekeR qider ..Geçmi$ini ZiktikLeRim.
SévéN ÇékéЯ Acıyı…SévméyéN Ne ßilsiN…ßaNa a$KTaN SöZ éTMé…SévméK KiM SéN KimsiN…!
terK ediLmek ßedawa - ßizi Satanı bis bele$e weriyoz ama.
kRaLiçeye kRaL oLacağıNa qiTTin kaŞaRa pezeveNq oLdun - hiç umRumda değiLsin haqeDDiğiN yeRi buLdun.
biLioRsun taLebeyim,hafTaaRası qeLeMem - cumaRtesi aNNem evDe pazaR babaaNNemDe,heLe iqİmİsi qöRürLeRse seyRed siNemayI evDe.aNNasaNa be **** bNm qözüm yoqh seNde.
Ø oDµñ ßêNï ÂŞâR ßï VµR$Âm ƒêLêGï ŞâŞâr DêLïKâNLÎ Kı§LâR MâNïTâ§ıZ ¥âŞâR ( aquLaqaLaqa
)
bitti sNdn nefRet edioRum - anLaki seNi hİç sefmioRum - qöRki seNden bucaq bucaq kaçıoRum.şimDi kuLaklaRını tıKa ! " seNi uNutamıoRum "
HayaLLerimi Yakın,Resmime Bakıpta AğLamayın Sakın.Bu Bir Hatıradır,DikkatLi Bakın.Kıymetim Yoksa, ''YIRTIP ATIN''...
LütFeN YeRLeRe TüKüRMeYiNiZ TüküReCeK O KaDaR SuRat VaRKeNe. ( azuHaha )
Mâzérét G*t qiBidir Hérkézdé ßuLuñu®!!!
Pølis tutanaklarına kirli mûrekkeple hırsız diye ge¢ti adım. Yarından bir avu¢ umut ¢almışım.
Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa.
herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør.
ßana öyLe ßir $ey yaptınki dostLarlm ßiLe ßana qüLdü,Sana öyLe ßir $ey yapac***i dü$manLarin ßiLe ağLıyacaq.
Okµdµğµm h£r Rømanda ßî Kahraman Oldµm, Ama £n Çøk K£ndî Hîkay£md£ yørµLdµm..
Hayat Bir Kumarmış BizLer Oyuncu MutLuLuk YoLunda Bnm Sonuncu DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam?..
baNa buLaşma kaLbini kıRaRım - üsdüMe qeLme düNyayI yakaRım - bu sefqi saNa çoq qeLdi - buNdan böyLe uzaq oLaLım.
saNa canImdan caN veRdim daha n'pıcaKtım.bizi yaRataN duRurKen saNamı tapıcaqDım.
Hiçbir Sévap mutLu étmédi ki Béni, SéninLé işLédiğimiz GünahLar kadar..
ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !
Umduğunu deiL.! ßuLduğunu GötürecekSin..!
karanLIk øLmadan aydInLIk deqersiz bir pIrLanta..
sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha xD )
içimdeqi phiç beNi bıRaqma hiçç ! . .
$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .
özentİmİz oLamaIn efendi oLun yada efeNdinis oLaLım.
Mutluyken Herkes iyi Olur Adam Kavgadayken belli olur .
Ben UmuTLaRıMı Boş KoVanLaRa doLduRdum...AcemidiR aLdığım NişaNLaR,Ben heR aŞKta KenDimi vuRuRum.
KayBoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?
Sen mi vardın $imdiye dek ? TEK tabancada ya$ar bu yûrek!.
FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?
bu kdR kaLbsis oLamassIn ama yaNNış yoLdasIn.
Bir Dü$-tüK KıRıLdık aNLa İ$tee..
dÜn yanImda buqün neRde adıNa "düNya" deniLen kaHbe.
'aşqLa SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!
HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDi.
Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi ? . .
kaLbi oLmayaNNaR kaLp kıRıo - caNıMı eN çoqh bu yaKıo.
beNi - kasMa,boğMa,yoRma - sıkIntı yaRatma çoK soRu soRma haYaTi öNem aRzeden biRşeY yoKsa raHaTsız eTMe ! . . susKuNkeN çoqh qüseLsiN buNu bozMa !
şımaRıqh - uqaLayım isTeiNce laFı koyaRım aMa çHoq haSsaS vE aLıNqaNıM çözeMessiN beNi beN zoR oLaNLaRdaNıM.
biRqüN ağLaRım - biR qüNahkaRım.biR daHa aRaMa boşuNa beN fiRaRdaıM.
koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.
" soN duRaq - kaRa topRaq "
ELime $işeyi aLınca qelİr yanıma Dost biLdiklerRİm ,$işe dibe vuRunca çekeR qider ..Geçmi$ini ZiktikLeRim.
SévéN ÇékéЯ Acıyı…SévméyéN Ne ßilsiN…ßaNa a$KTaN SöZ éTMé…SévméK KiM SéN KimsiN…!
terK ediLmek ßedawa - ßizi Satanı bis bele$e weriyoz ama.
kRaLiçeye kRaL oLacağıNa qiTTin kaŞaRa pezeveNq oLdun - hiç umRumda değiLsin haqeDDiğiN yeRi buLdun.
biLioRsun taLebeyim,hafTaaRası qeLeMem - cumaRtesi aNNem evDe pazaR babaaNNemDe,heLe iqİmİsi qöRürLeRse seyRed siNemayI evDe.aNNasaNa be **** bNm qözüm yoqh seNde.
Ø oDµñ ßêNï ÂŞâR ßï VµR$Âm ƒêLêGï ŞâŞâr DêLïKâNLÎ Kı§LâR MâNïTâ§ıZ ¥âŞâR ( aquLaqaLaqa
bitti sNdn nefRet edioRum - anLaki seNi hİç sefmioRum - qöRki seNden bucaq bucaq kaçıoRum.şimDi kuLaklaRını tıKa ! " seNi uNutamıoRum "
HayaLLerimi Yakın,Resmime Bakıpta AğLamayın Sakın.Bu Bir Hatıradır,DikkatLi Bakın.Kıymetim Yoksa, ''YIRTIP ATIN''...
LütFeN YeRLeRe TüKüRMeYiNiZ TüküReCeK O KaDaR SuRat VaRKeNe. ( azuHaha )
Mâzérét G*t qiBidir Hérkézdé ßuLuñu®!!!
Pølis tutanaklarına kirli mûrekkeple hırsız diye ge¢ti adım. Yarından bir avu¢ umut ¢almışım.
Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa.
herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør.
ßana öyLe ßir $ey yaptınki dostLarlm ßiLe ßana qüLdü,Sana öyLe ßir $ey yapac***i dü$manLarin ßiLe ağLıyacaq.
Okµdµğµm h£r Rømanda ßî Kahraman Oldµm, Ama £n Çøk K£ndî Hîkay£md£ yørµLdµm..
Hayat Bir Kumarmış BizLer Oyuncu MutLuLuk YoLunda Bnm Sonuncu DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam?..
baNa buLaşma kaLbini kıRaRım - üsdüMe qeLme düNyayI yakaRım - bu sefqi saNa çoq qeLdi - buNdan böyLe uzaq oLaLım.
saNa canImdan caN veRdim daha n'pıcaKtım.bizi yaRataN duRurKen saNamı tapıcaqDım.
Hiçbir Sévap mutLu étmédi ki Béni, SéninLé işLédiğimiz GünahLar kadar..
ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !
Umduğunu deiL.! ßuLduğunu GötürecekSin..!
karanLIk øLmadan aydInLIk deqersiz bir pIrLanta..
sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha xD )
içimdeqi phiç beNi bıRaqma hiçç ! . .
$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .
özentİmİz oLamaIn efendi oLun yada efeNdinis oLaLım.
Mutluyken Herkes iyi Olur Adam Kavgadayken belli olur .
Ben UmuTLaRıMı Boş KoVanLaRa doLduRdum...AcemidiR aLdığım NişaNLaR,Ben heR aŞKta KenDimi vuRuRum.
KayBoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?
Sen mi vardın $imdiye dek ? TEK tabancada ya$ar bu yûrek!.
FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?
ßi süré yok*
nedenide yok*
sebebide yok*
yok yok yok !
nedenide yok*
sebebide yok*
yok yok yok !
kim ne düsündügümü bilebilirki
ne hissettigiimii
kiim oLdugumu?
kiim biLebiLirki nasiL sevDigimi
sevDiimmii
nasiL oLdugumu..?
kiimiin konusDugunu
kiim Diiyor yaLansöyLedigiimii
ne DüsünDügümü
ne hissettigiimii..
kiim beniim ruhumDa yasiyor..?
o benmiyim sen mii..??!!
ne hissettigiimii
kiim oLdugumu?
kiim biLebiLirki nasiL sevDigimi
sevDiimmii
nasiL oLdugumu..?
kiimiin konusDugunu
kiim Diiyor yaLansöyLedigiimii
ne DüsünDügümü
ne hissettigiimii..
kiim beniim ruhumDa yasiyor..?
o benmiyim sen mii..??!!
* keNdiMe asıqımmm..
MetaL keLeBEK...
Kendimi normal olacak kadar anormal görmüyorum !
Sana gelince...
ne ben Sezarım
ne de sen Brütüs.
Ne ben sana kızarım
ne de zatın
bana zahmet edip küssün.
Artık düşman bile değiliz !!!
Shoot myself to love you If I loved myself I'd be shooting you
MetaL keLeBEK...
Sana gelince...
ne ben Sezarım
ne de sen Brütüs.
Ne ben sana kızarım
ne de zatın
bana zahmet edip küssün.
Artık düşman bile değiliz !!!
Shoot myself to love you If I loved myself I'd be shooting you
Makyajına qüvenip dolasma qüzelim diye, yollarda qüsel ama altından kanalizasyon geçio .!
hicßi zaMan çıkTıığın kapıyı hızLı çaRpma..qeRi dönMek isteYeßiLirsiN..!!
hicßi zaMan çıkTıığın kapıyı hızLı çaRpma..qeRi dönMek isteYeßiLirsiN..!!
sevmek gibi geliyordu herşey, sevmek gibi gidiyordu kadın...
adının anlattığı, canın teni yakmasıydı,
bir bulut, evet ama aslolan; bulutun suyu yağmasaydı...
bir insanı sevmekle başlıyordu her şey
ve boşanmak için, en az iki şahit gerekiyordu..
böyle zamansız güneşli,
umulmadık mavi günlerde
bir bekleme salonu yalnızlığına bürünüyorum
iliklerimdeki yitik bir aşkı
sarhoş bir unutkanlığa ilikliyorum
sanki şiirini bilmediğim bir fransız akşamında
kaldırım taşlarını sayıyorum kalbimin
ömrümde ayak izin
ve ben ne zaman kiminle sevişsem
hala seni aldatıyorum...
Géç YaTTıgım ßüTün AkŞamLaR seNi ßana AnLatırLar..!!
Yokluğunun deminde, ayrılığın son perdesindeyim.
Bitecek birazdan aşk oyunumuz, kapanacak sahnemiz...
Ve son selam seyircilere...Ardından veda zamanı...
Üzülme!!!
Bir daha hiç dönmemek üzere gidiyorum....
SaNa olan a$kım hep akan bir Su..
Sadece ßenim gibi misin söyle?
AkLımda senden başka,
Hiçbir şey yok bu günlerde..
Sadece senin a$kın avutur ßeni..
Unutturur ßana ßütün dertLeRimi..
ŞefkatLi koLLarınla sar ßeni bu gece.
İstediqim asLında çok deqiL..
Sadece senin oLmak istedim ßu dünyada..
Sadece sana ait oLmak..
A$k denen duyquyu yeniDen keşféttim
Sadece senin olmak istedim! ♥ ♥
~~,,devam edicek,,~~adının anlattığı, canın teni yakmasıydı,
bir bulut, evet ama aslolan; bulutun suyu yağmasaydı...
bir insanı sevmekle başlıyordu her şey
ve boşanmak için, en az iki şahit gerekiyordu..
böyle zamansız güneşli,
umulmadık mavi günlerde
bir bekleme salonu yalnızlığına bürünüyorum
iliklerimdeki yitik bir aşkı
sarhoş bir unutkanlığa ilikliyorum
sanki şiirini bilmediğim bir fransız akşamında
kaldırım taşlarını sayıyorum kalbimin
ömrümde ayak izin
ve ben ne zaman kiminle sevişsem
hala seni aldatıyorum...
Bir eLimde UmutLar bir eLimde gökYüzü..YıLdızLar kaysında DiLek TutaLm Diye...
Géç YaTTıgım ßüTün AkŞamLaR seNi ßana AnLatırLar..!!
Yokluğunun deminde, ayrılığın son perdesindeyim.
Bitecek birazdan aşk oyunumuz, kapanacak sahnemiz...
Ve son selam seyircilere...Ardından veda zamanı...
Üzülme!!!
Bir daha hiç dönmemek üzere gidiyorum....
ßu kadar üzersen sen ßeni ßöLe
yarınımda değiL dünde kaLırsın..
Herqün aqLaTırsan kırarsan ßeni
qözümden dü$tüqün yerde kaLırsın..
haßersiz sessizce çeker qiderim
uyanır uykundan donakaLırsın..
ßir weda mekTußu ßiLe ßırakmam
suçun qünahınLa kaLakaLırsın..
yarınımda değiL dünde kaLırsın..
Herqün aqLaTırsan kırarsan ßeni
qözümden dü$tüqün yerde kaLırsın..
haßersiz sessizce çeker qiderim
uyanır uykundan donakaLırsın..
ßir weda mekTußu ßiLe ßırakmam
suçun qünahınLa kaLakaLırsın..
SaNa olan a$kım hep akan bir Su..
Sadece ßenim gibi misin söyle?
AkLımda senden başka,
Hiçbir şey yok bu günlerde..
Sadece senin a$kın avutur ßeni..
Unutturur ßana ßütün dertLeRimi..
ŞefkatLi koLLarınla sar ßeni bu gece.
İstediqim asLında çok deqiL..
Sadece senin oLmak istedim ßu dünyada..
Sadece sana ait oLmak..
A$k denen duyquyu yeniDen keşféttim
Sadece senin olmak istedim! ♥ ♥
::::::- HerAhn ÖleBİlİRiM ::::::-
Shση ηєFєSiмdє єLiмγ Shєη tutaćaqSıη
Shση SöSLєяiмγ вiя Shєη duγaćaqSıη
Shση SöSLєяiмγ вiя Shєη duγaćaqSıη
Bak bana qözLerimin iÇine ve bıkmaDan tut eLimi
sSadece seni ister bu kaLp bırakmaz artık asLa sensSiz qeçemez hiç biR dakika
Kırmaya kıyamam ki seni sen bir sıRça bebeksin benim iÇin sevqiLim
KeLimeLerLe anLatıLamaz bir meLeksin hayatımda yer ettin.
Onca şarkı dinLedim bugüne kadar yanLış yaptım bunu anLaDım
Çünkü akLımda o kadar ezqiden sonra sadece tek bir meLodi var
Kırmaya kıyamam ki seni sen bir sıRça bebeksin benim iÇin sevqiLim
KeLimeLerLe anLatıLamaz bir meLeksin hayatımda yer ettin.
Onca şarkı dinLedim bugüne kadar yanLış yaptım bunu anLaDım
Çünkü akLımda o kadar ezqiden sonra sadece tek bir meLodi var
üÇ qün önCeyDi arife hadi şŞmDi şeRefe
ßis 3 qişiydiq ßeN , KéyfiM vé Kahyası..!!
ßis 3 qişiydiq ßeN , KéyfiM vé Kahyası..!!
En güzeli oymuş gibi
Bunca yıl beklemiş gibi
Beklediğime değmiş gibi
Ben ona resmen...
Şeytanla bir olmuş gibi
"Küt!" diye gidecek gibi
Her yöne sapacak
Ne yap desen yapacak gibi
Ben ona resmen aşığım
İyi ki yapmışım!
Bunca yıl beklemiş gibi
Beklediğime değmiş gibi
Ben ona resmen...
Şeytanla bir olmuş gibi
"Küt!" diye gidecek gibi
Her yöne sapacak
Ne yap desen yapacak gibi
Ben ona resmen aşığım
İyi ki yapmışım!
Eğér hér qécé yattığınDa
ßüyüLü DüşLér sana
ßénDén bahséDiyorsa
Hémén tatLı uyqunDan uyan ..
Çünqü bén hiç uyuyamam
Sény DüşünDüğüm zaman !!
ßüyüLü DüşLér sana
ßénDén bahséDiyorsa
Hémén tatLı uyqunDan uyan ..
Çünqü bén hiç uyuyamam
Sény DüşünDüğüm zaman !!
ღ Yok 0Lu$un SirénLériydi ßu KaLbimdé ÇInLayan ღ
✖ ßirazdan ÇIkILacak ÖLüm YoLcuLuquna HazIrLIk Var ✖
☆ ßomba YérLé$tiriLén HayaLLérin Pimini Çékméyé Ramak KaLdI ☆
♥ Saq KaLan 0Lurmu ßu Faciada ßiLinméz Ama ßIraktIqI HasarIn TéLafisi 0Lmaz ßu ßéLLi ♥
▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
▒▓████████▓▓▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▒▒____________▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒________▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_____▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓██████████▓▓▓██▒▒__▒████▓▓▓▓▓██▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████▓▓▓████▓▒
____▒▒▓▓██████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓████████████████████████▓▒
_________▒▓██████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓█████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
__________________
başLa hadi sar karanLıĞınLa beni . .
başLa hadi vur yaLnızLığınLa beni yerden yere . .
başLa yıka yaĞmurLarında beni ısLat yine ısLatyine hadi. .
kaybet kaLdırımLarında beni yürüt yineüşüt yine
korkmuyorum korkmuyorum . .
ßirGün bu eĞlenceLi ıŞıkLar biTecek..
yaLnızLık qerÇek demek..
qerÇek bizi çekeCek !
cıqLık isTi0r kuLkLarm ya atmaLı dRnden yada attrmaLı deRnLerdn
▒▓████████▓▓▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▒▒____________▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒________▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_____▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓██████████▓▓▓██▒▒__▒████▓▓▓▓▓██▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████▓▓▓████▓▒
____▒▒▓▓██████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓████████████████████████▓▒
_________▒▓██████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓█████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
__________________
başLa hadi sar karanLıĞınLa beni . .
başLa hadi vur yaLnızLığınLa beni yerden yere . .
başLa yıka yaĞmurLarında beni ısLat yine ısLatyine hadi. .
kaybet kaLdırımLarında beni yürüt yineüşüt yine
korkmuyorum korkmuyorum . .
ßirGün bu eĞlenceLi ıŞıkLar biTecek..
yaLnızLık qerÇek demek..
qerÇek bizi çekeCek !
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
cıqLık isTi0r kuLkLarm ya atmaLı dRnden yada attrmaLı deRnLerdn
m0deRn ZamanLarda a$k düttürüdürü müdür? x)
Nasip oLsun én güzeL aşKtan bisse bisse..
Adımız biRer hasTaya çıKtımı yüze baKaan yoK..
SanıyorLar diz çöKer aşK önümsse önümüsse..
Bu zamanLar fazLa gezenLere visse vereeen yok.. !
Hadi kurtar beni kendinden
Önce saçlarından çöz
Sonra ellerinden
Ve yavaşça gözlerinden
Üşütmeden...
HayaT ho$turr aşkLarr bo$tuurrr ßoşverr Sevmee peşinDenn koştuurr !!
YıLDıZLaRa ßaqTıM ßu qécé ßnDnDé MéLanKoLiq
SaNa ßaqTıM ßéN SaNa PLaToNiq
HaYaTa ßaKTıM YaPTı ßéNi ALKoLiq
Adımız biRer hasTaya çıKtımı yüze baKaan yoK..
SanıyorLar diz çöKer aşK önümsse önümüsse..
Bu zamanLar fazLa gezenLere visse vereeen yok.. !
Hadi kurtar beni kendinden
Önce saçlarından çöz
Sonra ellerinden
Ve yavaşça gözlerinden
Üşütmeden...
HayaT ho$turr aşkLarr bo$tuurrr ßoşverr Sevmee peşinDenn koştuurr !!
YıLDıZLaRa ßaqTıM ßu qécé ßnDnDé MéLanKoLiq
SaNa ßaqTıM ßéN SaNa PLaToNiq
HaYaTa ßaKTıM YaPTı ßéNi ALKoLiq
séS véRi0Rum biRikmi$ öfkémLé..
éminim kuRtuLucam !
éminim kuRtuLucam !
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
SéSsiz ßiR kö$édé,
héR$éydén uzaK..
méçhuL yarınLaRa,
téRkédiLmi$im..!
dostLukLar yaLanmış,
sevqiLéR tuzakmı$..
héR$éydén uzaK..
méçhuL yarınLaRa,
téRkédiLmi$im..!
dostLukLar yaLanmış,
sevqiLéR tuzakmı$..
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
köRdüğüm 0Ldum s0nu qéLméz insanLarın pusLu şehRinde.. *
Birgün zaman kayar elimden tutamam.
Sel gibi akan gözyaslarımı kurutamam.
Öylesine sendeyim öylesine bendesin,
Unutmak istesemde artık unutamam.
Sanma ki yerin dolacak,
Senden başka biri benim olacak,
Ne bana senin gibi bir sevgili,
Ne sana benim kadar seven bulunacak...
Bir su gibi berrak,
bir çiçek gibi sevgi yüklü,
gökyüzü gibi yalın, okyanus kadar derin,
kelimelere sığmayacak kadar büyük bir sevgim var sana.
Birgün zaman kayar elimden tutamam.
Sel gibi akan gözyaslarımı kurutamam.
Öylesine sendeyim öylesine bendesin,
Unutmak istesemde artık unutamam.
Sanma ki yerin dolacak,
Senden başka biri benim olacak,
Ne bana senin gibi bir sevgili,
Ne sana benim kadar seven bulunacak...
Bir su gibi berrak,
bir çiçek gibi sevgi yüklü,
gökyüzü gibi yalın, okyanus kadar derin,
kelimelere sığmayacak kadar büyük bir sevgim var sana.
Narkoz aLmıs qibi Hissєttiqimdєn bєri attıqım hєr adım sєnkronizє...
Géri dönü$ü oLmayan bir tünéLdéyim
Oyunun adı hayat
Ba$r0Ldé bén
Yardımcı oyuncuLar séwqi, a$k, acı, qéçmi$...
Sénary0 k0nusu
Hér$éyé raqmén MutLu OLma Sanatı
wé 0yun bitti..
pérdéLér indi ı$ıkLar söndü
y0ruLdum Artıq.
Oyunun adı hayat
Ba$r0Ldé bén
Yardımcı oyuncuLar séwqi, a$k, acı, qéçmi$...
Sénary0 k0nusu
Hér$éyé raqmén MutLu OLma Sanatı
wé 0yun bitti..
pérdéLér indi ı$ıkLar söndü
y0ruLdum Artıq.
sanıRsın,
DağLaRDa yoL oLmaz.
uSanıRsın,
kaLbinDe güÇ kaLmaz.
uZanıRsın,
yaRın oLmaz...
zoR günLeRin aRDınDa
huzuR oLmaz ki heR zaMan..
umutLaR yÖn buLmaz..
yaRın oLsa Da
bekLenen gün oLmaz..
DağLaRDa yoL oLmaz.
uSanıRsın,
kaLbinDe güÇ kaLmaz.
uZanıRsın,
yaRın oLmaz...
zoR günLeRin aRDınDa
huzuR oLmaz ki heR zaMan..
umutLaR yÖn buLmaz..
yaRın oLsa Da
bekLenen gün oLmaz..
sanıRsın,
yaLnızLık yek doStun.
aLDanıRsın,
kaÇmakLa bitmiyoR
hiÇbir zaman..
yaLnızLık yek doStun.
aLDanıRsın,
kaÇmakLa bitmiyoR
hiÇbir zaman..
~ ~ ~
geLiyoR,geÇiyoR hayat..
dönüyoR,duRmuyoR dünya..
dönüyoR,duRmuyoR dünya..
