xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Razer Kiyo V2 X İncelemesi

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


Razer Kiyo V2 X, 1440p çözünürlükte 60 fps sunan bir webcam. Fiyatı 100 dolar. Yani 4K modellerin bütçe seviyesine dayanmış. Kiyo serisinin en büyük özelliği düşük ışık performansıydı. İlk Kiyo'nun halka ışığı vardı, Kiyo Pro ışık sensörüyle iyi iş çıkarıyordu. V2 X ise bu konuda zayıf. Düşük ışıkta görüntü grenli, otomatik odaklama sürekli dalgalanıyor. Elle ayar yapmak mümkün ama Synapse yazılımı üzerinden yapılan değişiklikler diğer yazılımların kontrolünü devre dışı bırakıyor, yani toplantı sırasında ayar yapamıyorsun.


1782043541912.png


Tasarımı hoş, all-white modeli var, gizlilik perdesi döndürerek kapanıyor. Montajı kolay, standı sağlam. Ama kablosu entegre, koparsa tüm webcami değiştirmek zorundasın. Yüksek ışıkta da sorun var, pencerenin yanında görüntü soluyor. HDR desteği yok, bu da renklerin doğal görünmemesine sebep oluyor. Mikrofonu orta seviye, gürültü engellemesi yok.


1782043555778.png


1440p 60 fps tek artısı. Ama 100 dolar verip bunu alacağına 30 dolar daha verip Obsbot Meet 2 alabilirsin, 4K çekiyor, otomatik odaklaması daha iyi, kablosu çıkarılabilir. Hatta Emeet Pixy 4K, Sony sensörlü, gimbal üzerinde takip ediyor, fiyatı neredeyse aynı. Yazar 68 puan vermiş. Yani özetle Kiyo V2 X, birkaç yıl önce çıkmış gibi hissettiriyor. Kötü değil ama 100 dolar etmez. Alacaksan indirim kovala, yoksa başka modellere bak.

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst