mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Ken Offlineshop

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan pwork
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 529

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

2017,yılındaki update varsa eğer elinde şunun fixini paylaşman gerekli, son updatelerden birinde bu fixlenmişti.

diyelimki pazar kuran bi kişinin envanterinde 9.000.000.000.000.000.000 yada offlineshop kasasındada bu miktarda para olsun long long olarakta para sınırı bukadar zaten bu haldeyken bu kişi diyelimki 1,000,000,000 yada herhangi bi fiyata item koyupta pazar açarsa ve bi başkasıda o itemi alıcak olursa para kişiden alınıyo ve itemi normal bi şekilde satın alabiliyo lakin pazarı kuran kişiye yang gitmiyo envanterindeki yang miktarı sıfırlanıyo yada kişi oyunda deilken itemi satın alınırsa offlineshop para kasasına para gelmiyo yada direk orasıda sınırlanıyo, ve offlineshop bankasından para çekilirkende bazı kontroller koyulması gerekiyo, örnek olarak kişi envanterinde max yang sınırından sadece 1 yang eksik şekilde 8.999.999.999.999.999.999 gibi bi miktar taşıyoken offlineshop bankasından 1 yang bile çekmeye kalkarsa kişinin envanterindeki ve offlineshop bankasındaki paralar bi anda sıfırlanıyo, ilaveten item count ile ilgili bazı kontrollerinde eksik olması, say say bitmez


bu eski sistemi geliştirmek akıl karı deil en basit ve geliştirilmemiş haliyle yeni bi shop üstünden yürümek daha mantıklı. bunun gibi bi düzine deil 10 düzine kontrol gerek bu shopa.
Bu bahsettiginin fixi var elimde fakat Tabikide daha iyi seçenek varsa onuda degerlendirebilirler ben arşivde duruyordu paylaştım.
 
Bu bahsettiginin fixi var elimde fakat Tabikide daha iyi seçenek varsa onuda degerlendirebilirler ben arşivde duruyordu paylaştım.
bu en fazla paylaşılır zaten başka bi meziyeti yok deneme yanılmayla yapılan ilk offline shop altyapısı olduğundan fixleye fixleye manas destanı gibi olmuştu ken'in düzenlediği sürüm, biri kullanmaya kalkayım derse sonu ya akıl hastanesi yada mezarda biter, ikarus olur başkası olur ne olursa olur ama bu sistem asla adam olmaz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst