HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar biz burda WWE'de olmuş bi olayı ertesi gün paylaşıyoruz.Fakat Fox Bunu 3-4 hafta sonra paylaşıyor. Kanıtımda var.
Arkadaşlar Bildiğiniz gibi Fatal 4 Way 20 haziran 2010'da olmuş.Ben foruma yazmıştım Temmuzda Tekirdağ'a gidiyorum diye.Gittim.Orda ayın 9'uydu galiba temmuzun. Cuma akşmaıydı bende Açtım Smackdown'u izlemeye başladım.Maçlardan önce yada sonra tanıtım videoları gösteriyolarya.İşte Yine Fatal 4 Wat Tanıtım Videosu Çıktı.
İşte Buda Kanıtım Bunu burdaki neredeyse herkez biliyor.Bakın Bazı Arkadaşlarımız Justinden canlı izliyor buda çok güzel. Bana katılanlar katılmayanlar ankete oy versin:ka19:
Arkadaşlar Bildiğiniz gibi Fatal 4 Way 20 haziran 2010'da olmuş.Ben foruma yazmıştım Temmuzda Tekirdağ'a gidiyorum diye.Gittim.Orda ayın 9'uydu galiba temmuzun. Cuma akşmaıydı bende Açtım Smackdown'u izlemeye başladım.Maçlardan önce yada sonra tanıtım videoları gösteriyolarya.İşte Yine Fatal 4 Wat Tanıtım Videosu Çıktı.
İşte Buda Kanıtım Bunu burdaki neredeyse herkez biliyor.Bakın Bazı Arkadaşlarımız Justinden canlı izliyor buda çok güzel. Bana katılanlar katılmayanlar ankete oy versin:ka19:
Çok Saçma Bir Konu Olmus Bunlar wwe.com Dan İzleyebiliyoruz fox 1 2 hafta oncekılerı verıyor konu saçma yararsız bır konu bence

bilmiyorduk cok ty