OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

FOX WWE'yi 2-3 hafta sonra Veriyor ...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Turkeykero
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 637

Bana Katılıyor Musunuz ?

  • Evet Katılıyorum.Fox 2-3 Hafta Sonra Veriyor.

  • Hayır Katılmıyorum.Fox Olmuş Şeyi Anında Veriyor.


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar biz burda WWE'de olmuş bi olayı ertesi gün paylaşıyoruz.Fakat Fox Bunu 3-4 hafta sonra paylaşıyor. Kanıtımda var.

Arkadaşlar Bildiğiniz gibi Fatal 4 Way 20 haziran 2010'da olmuş.Ben foruma yazmıştım Temmuzda Tekirdağ'a gidiyorum diye.Gittim.Orda ayın 9'uydu galiba temmuzun. Cuma akşmaıydı bende Açtım Smackdown'u izlemeye başladım.Maçlardan önce yada sonra tanıtım videoları gösteriyolarya.İşte Yine Fatal 4 Wat Tanıtım Videosu Çıktı.

İşte Buda Kanıtım Bunu burdaki neredeyse herkez biliyor.Bakın Bazı Arkadaşlarımız Justinden canlı izliyor buda çok güzel. Bana katılanlar katılmayanlar ankete oy versin:ka19:
 
Çok Saçma Bir Konu Olmus Bunlar wwe.com Dan İzleyebiliyoruz fox 1 2 hafta oncekılerı verıyor konu saçma yararsız bır konu bence
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst