Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Razuning v5 Files login ekranı değiştirme

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Selamlar herkese, Razuning v5 filesteki login ekranını daha sade bir login ekranı ile değiştirmek istiyorum fakat mevcut login ekranını nasıl kaldırabileceğimi bilmiyorum.

Biraz denedim fakat ya client hiç açılmıyor biraz kurcalıyorum bu sefer client açılıyor ama siyah ekranda kalıyor, benim zaten çok fazla bir bilgim yok zaman geçirmek için kendi çapımda birşeyler yapıyorum daha sade, örnek olarak resimdeki gibi bir login ekranına geçmek istiyorum yardımcı olabilecek arkadaşım olursa çok mutlu olurum.
 

Ekli dosyalar

  • Adsız.png
    Adsız.png
    3.4 MB · Görüntüleme: 0
pek anlamadığnızı varsayarak şöyle anlatıyorum. root içerisinde bulunan intrologin dosyası sizin bahsettiğiniz giriş kısmını yönetir. direkt kaldırma yapamazsınız intrologin.py'nin iki farklı ayağı olabilir scripti arayüzün kodlaması butonların yerleşimi vs 1. yol locale içinde ki loadingwidows.py 2. yol uiscript içerisinde ki loadingwindows.py sizin root içerisinde ki dosya nereden okuyor bilmiyorum kodları incelerseniz görürsünüz. burada arama yaparak istediğiniz gibi eski tip veya daha farklı giriş arayüzleri bulabilirsiniz. ya da farklı bir filesden dosyaları karşılaştırma yaparak kendinize göre düzeltip kullanabilirsiniz. direkt alıp kullanmanız da tonlarca hataya sebebiyet verecektir.
 
pek anlamadığnızı varsayarak şöyle anlatıyorum. root içerisinde bulunan intrologin dosyası sizin bahsettiğiniz giriş kısmını yönetir. direkt kaldırma yapamazsınız intrologin.py'nin iki farklı ayağı olabilir scripti arayüzün kodlaması butonların yerleşimi vs 1. yol locale içinde ki loadingwidows.py 2. yol uiscript içerisinde ki loadingwindows.py sizin root içerisinde ki dosya nereden okuyor bilmiyorum kodları incelerseniz görürsünüz. burada arama yaparak istediğiniz gibi eski tip veya daha farklı giriş arayüzleri bulabilirsiniz. ya da farklı bir filesden dosyaları karşılaştırma yaparak kendinize göre düzeltip kullanabilirsiniz. direkt alıp kullanmanız da tonlarca hataya sebebiyet verecektir.
Teşekkürler gün içerisinde deneyeceğim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst