HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selamlar herkese, Razuning v5 filesteki login ekranını daha sade bir login ekranı ile değiştirmek istiyorum fakat mevcut login ekranını nasıl kaldırabileceğimi bilmiyorum.
Biraz denedim fakat ya client hiç açılmıyor biraz kurcalıyorum bu sefer client açılıyor ama siyah ekranda kalıyor, benim zaten çok fazla bir bilgim yok zaman geçirmek için kendi çapımda birşeyler yapıyorum daha sade, örnek olarak resimdeki gibi bir login ekranına geçmek istiyorum yardımcı olabilecek arkadaşım olursa çok mutlu olurum.
Biraz denedim fakat ya client hiç açılmıyor biraz kurcalıyorum bu sefer client açılıyor ama siyah ekranda kalıyor, benim zaten çok fazla bir bilgim yok zaman geçirmek için kendi çapımda birşeyler yapıyorum daha sade, örnek olarak resimdeki gibi bir login ekranına geçmek istiyorum yardımcı olabilecek arkadaşım olursa çok mutlu olurum.
