HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba;
Yapılacaklar:
- Owsap Warez Files Kurulumu Tüm Dosyalar Temize Çekilecek SRC Dahil
* Kurulum Not defteri olsun basit bir şekilde.
- Hazır BSD verilecek, Server Tarafı Kurulmuş Şekilde SRC Dahil
- Oyun içi UI Benzerlik için Yapılacaklar
* Minimap butonları eklenecek (Sistem değil sadece görüntü)
* ESC menüsü aynı şekilde olacak versiyon vs. Sadece ESC
* Oyuncu PM Chat penceresi aynı olacak değil ise,
* Bir oyuncuya sağ tıklayınca üstte çıkan pencere aynı olacak TR ile
* Report sistemi eklenecek sadece UI sistem çalışmayacak
- Nesne market yang iconu tr ile aynı olacak
- Chat Bot sistemi eklenecek
* Server tarafında svfiles de bir json olsun
+ Oyuncu adı
+ PM Mesajı
+ Yansıtılacak item kodu, eğer item yansıtmayacaksa 0 değeri
+ O mesajın kaç saniyede bir atılacağı
+ Bu direktiflere göre chat botu
+ GM reload kodu olsun, çekince tekrar okusun ve başlatsın
UI Ler tamamen TR ile aynı olacak göze çarpan bir şey varsa yapılabilir, bildirilsin.
Not: Yayın için kullanılacak.
Kısaca warez owsap filesi temiz şekilde teslim edecek, istenilen şeyler yapıldıktan sonra.
Discord: borzztr
Fahiş fiyatcılar yazmasın, basit işlemler tek ekstrası chat log sistemi.
Yapılacaklar:
- Owsap Warez Files Kurulumu Tüm Dosyalar Temize Çekilecek SRC Dahil
* Kurulum Not defteri olsun basit bir şekilde.
- Hazır BSD verilecek, Server Tarafı Kurulmuş Şekilde SRC Dahil
- Oyun içi UI Benzerlik için Yapılacaklar
* Minimap butonları eklenecek (Sistem değil sadece görüntü)
* ESC menüsü aynı şekilde olacak versiyon vs. Sadece ESC
* Oyuncu PM Chat penceresi aynı olacak değil ise,
* Bir oyuncuya sağ tıklayınca üstte çıkan pencere aynı olacak TR ile
* Report sistemi eklenecek sadece UI sistem çalışmayacak
- Nesne market yang iconu tr ile aynı olacak
- Chat Bot sistemi eklenecek
* Server tarafında svfiles de bir json olsun
+ Oyuncu adı
+ PM Mesajı
+ Yansıtılacak item kodu, eğer item yansıtmayacaksa 0 değeri
+ O mesajın kaç saniyede bir atılacağı
+ Bu direktiflere göre chat botu
+ GM reload kodu olsun, çekince tekrar okusun ve başlatsın
UI Ler tamamen TR ile aynı olacak göze çarpan bir şey varsa yapılabilir, bildirilsin.
Not: Yayın için kullanılacak.
Kısaca warez owsap filesi temiz şekilde teslim edecek, istenilen şeyler yapıldıktan sonra.
Discord: borzztr
Fahiş fiyatcılar yazmasın, basit işlemler tek ekstrası chat log sistemi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 191
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 240
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 622
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 333
