OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Hyper-V DMA (VGK/EAC/BE)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ObjectPascal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 36

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu proje, iki PC arasında Ethernet üzerinden Hyper-V kullanarak leechcore çalıştırmanıza olanak tanır.


Adımlar:​


  1. İki PC Bağlantısı:
    • İki PC'yi Ethernet ya da Ethernet USB adaptörü ile bağlayın.
  2. IP Adresi Ayarları:
    • Ana PC: 192.169.1.1
    • İkinci PC: 192.168.1.2
  3. Hyper-V Yükleme:
    • Secure Boot'u kapalı tutarak veya EFI dosyasını Secure Boot ile uyumlu hale getirerek, hyperv.sys dosyasını EFI Shell üzerinden yüklemeniz gerekiyor.
    • Bir USB bellek ya da partition içinde şu dosyaların bulunması gerek:
      • efi>boot>hyperv.efi ve bootx64.efi
    • Komutlar:
      • fs0: cd efi\boot
      • load hyperv.efi
    • Ardından Windows'a geçmek için:
      • fs1: bootmgfw.efi
  4. Leechcore Testi:
    • Leechcore dosyasını test edin ve doğru şekilde çalıştığından emin olun.
  5. Firewall Ayarları:
    • Eğer bağlantı hatası alırsanız, firewall'u kapatın veya Ethernet bağlantısına izin verecek şekilde firewall kurallarını düzenleyin.

Uyarılar:​


  • VGK/EAC/BE gibi güvenlik sistemlerinde çalışır, ancak Faceit üzerinde çalışmaz çünkü Faceit hyperv.sys'i engelliyor.

Birinin dolandırıcılık yaptığını öğrendikten sonra projeyi herkese açık olarak paylaşma gereği duydum. DMA olmadan, Hyper-V kullanarak veri aktarımını gösterdim. Keyifli kullanımlar! DMA ile alakası yok Hyper-V Leechcore​

kullanıyor..!!​

 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst