HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
yok pazar başlığı için sordum. v2'de pazar başlığı yoktu diye biliyorum ama sürüme göre değişiyor mu onun hakkında bilgim yok o yüzden sordum.v2 nin farkl ıbir sürümü mü var hocam normal v2 ye de diğerlerine de uyar
pazar başlığı ayrı pazar başlığınıda ben kendim yaptım v2 içinyok pazar başlığı için sordum. v2'de pazar başlığı yoktu diye biliyorum ama sürüme göre değişiyor mu onun hakkında bilgim yok o yüzden sordum.
Bu adam bu işi yapıyor ya şakasız.Sistem tamamen bana aittir ikarus v2 offlineshop için minimap pazar gösterme için yaptığım bir sistemdir iyi kullanımlar
for : @Jack.Wrestler
KANIT :Ekli dosyayı görüntüle 165385
VT :
Ekli dosyayı görüntüle 165383
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 479
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 388
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 271
