HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sistem tamamen bana aittir ikarus v2 offlineshop için minimap pazar gösterme için yaptığım bir sistemdir iyi kullanımlar
for : @Jack.Wrestler @T3GR1
KANIT :
VT :
for : @Jack.Wrestler @T3GR1
KANIT :
VT :
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Paylaşım için teşekkürler
PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER,ELİNE SAĞLIK.
rica ederim iyi kullanımlarPAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER,ELİNE SAĞLIK.
v2 hangi sürüm bu?
pazar başlığı ayrı pazar başlığınıda ben kendim yaptım v2 içinyok pazar başlığı için sordum. v2'de pazar başlığı yoktu diye biliyorum ama sürüme göre değişiyor mu onun hakkında bilgim yok o yüzden sordum.
rica ederim iyi kullanımlarPAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER,ELİNE SAĞLIK.
v2 nin farklı bir sürümü mü var hocam v2 için zatenv2 hangi sürüm bu?
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 477
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 385
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 270

