HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ögrenicek birsey yok ki bilmeyen biri gidip ai ye atsada ögreniyo :,Dsorun değil çoğunu öğrendim![]()
Açtığın gibi olmuyor ancak ben biraz şansımı fazla zorladım ThinkAC farketti HWID ban yedimrohan2 de oluyor mu yoksa açtın gibi pc banı mı
bu işi nasıl cözecez ya saatan varda 1 aylık 1500 tl dıyolarAçtığın gibi olmuyor ancak ben biraz şansımı fazla zorladım ThinkAC farketti HWID ban yedim
Valla ben kendim sıfırdan öğrenebildiğim kadarıyla söyleyebileceğim, tr tarafında red ban yiyorum sürekli. Rohan da HWID yedim, diğer korumalıları saymıyorum bile onları aşması zor. Belli başlı şeyleri çıkarabiliyoruz memoryden ancak tam bilgi ve emek gerekiyor zaman ayırmak en önemlisi. Hile ücretleri de pahalı bence hiç değmez iki oyun içinbu işi nasıl cözecez ya saatan varda 1 aylık 1500 tl dıyolar
