HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Discord'dan yardım ettim adresleri almışsın oyunun adresi metin2client.exe paylaştığım Lua Script' de sen gitmişsin metin2client.bin'den giriyorsun sonra çalışmıyor diyorsun bunu düzelttim üzerine bu konuda o kadar yorum yapıldı "Svside++" olan sunucularda beklentiniz olmasın çalışmaz diye gidiyorsun 2. Sunucu olarak'da "Svside++" olan sunucuya girip beklentiye giriyorsun bu forumda bir ton konu açıldı veriler nasıl bulunur? diye fakat hiç birininiz de kalkıp düzgünce okumuyorsunuz veya AI kullandığınız halde doğru soru soramıyorsunuz anlamıyorum bu kadar yardım alıp üzerine kusmak nasıl duygu?KESİNLKLE BİRDAHA SKSELER TARGET DAMAGE OLAYINA GİRMEM KAÇ DEFA NİYET ETTİM YAPMAK İÇİN PROGRAMLAR İNDİRDİM İZLİYEREK YAPIYIM DEDM HERKES MUTLAKA EKSK BR ANLATIM YAPIYOR PATLIYORSUN UĞRAŞMAYA EZİYETE KESİNLİKLE DEĞMEZ ANCAK BİR ADAM CIKAR VİDEODA GÜZEL BİR ANLATIM YAPAR HERKES ÖYLE ÖĞRENİR YOKSA İMKANSIZ .ÇOK STRESLİ DURUM BENİ ÇOK STRESE SOKTU CİDDEN ÇOK YORDU
senlik bişe yok hocam her sw de başka sorun eksk cıkıyor artı target ile ilgili tüm paylaşımların alayında eksikler var tamamen bunu herkes dile getiriyor cunkü çok yüzeysel anlatım eksk anlatılıyorDiscord'dan yardım ettim adresleri almışsın oyunun adresi metin2client.exe paylaştığım Lua Script' de sen gitmişsin metin2client.bin'den giriyorsun sonra çalışmıyor diyorsun bunu düzelttim üzerine bu konuda o kadar yorum yapıldı "Svside++" olan sunucularda beklentiniz olmasın çalışmaz diye gidiyorsun 2. Sunucu olarak'da "Svside++" olan sunucuya girip beklentiye giriyorsun bu forumda bir ton konu açıldı veriler nasıl bulunur? diye fakat hiç birininiz de kalkıp düzgünce okumuyorsunuz veya AI kullandığınız halde doğru soru soramıyorsunuz anlamıyorum bu kadar yardım alıp üzerine kusmak nasıl duygu?
Sorunların farkındayım her sunucuda R.string de "Send Battle.." Çıkmıyor veya GetTargetVID(NEED_TARGET) için de aynı durum ama çıkan sunuculardan mantık yürüterek biraz da Cheat Engine kurcalayarak AI desteği ile bilincine oturabilirsiniz şuan karışık gelebilir yorabilir bu hemen hemen herkesin geçtiği yol zor geldiyse ara ver bırakmanı gerektirecek önemli bir olay değil sabit bir döngüye tıkılmanın anlamı yok akışına bırakın.senlik bişe yok hocam her sw de başka sorun eksk cıkıyor artı target ile ilgili tüm paylaşımların alayında eksikler var tamamen bunu herkes dile getiriyor cunkü çok yüzeysel anlatım eksk anlatılıyor
üstat dc yazar mısın özelden.Discord'dan yardım ettim adresleri almışsın oyunun adresi metin2client.exe paylaştığım Lua Script' de sen gitmişsin metin2client.bin'den giriyorsun sonra çalışmıyor diyorsun bunu düzelttim üzerine bu konuda o kadar yorum yapıldı "Svside++" olan sunucularda beklentiniz olmasın çalışmaz diye gidiyorsun 2. Sunucu olarak'da "Svside++" olan sunucuya girip beklentiye giriyorsun bu forumda bir ton konu açıldı veriler nasıl bulunur? diye fakat hiç birininiz de kalkıp düzgünce okumuyorsunuz veya AI kullandığınız halde doğru soru soramıyorsunuz anlamıyorum bu kadar yardım alıp üzerine kusmak nasıl duygu?
thendandroidüstat dc yazar mısın özelden.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 182
- Görüntüleme
- 12K
- Kilitli
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 17K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 4K
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
