noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Çalışıyor Metin2 Target Damage(7x) / Cheat Engine Lua + Auto Assemble Script

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Valla kral svside yok denediğim serverda tüm pointer ve offsetleri de doğru bulduğuma ve girdiğime eminim ama ne yaptıysam olmadı. (wartime2)
 

bu videomda var fury2 izle

evet bu videondan bahsediyorum zaten adresleri bulup sourceye copy past yapmak basit ama cogu serverda calısmıyor ancak çöp serverlarda calısır buda kimsenin işine gelmez bilgi ögrenmek lazım kaynaklardan falan bulmak zor araştırıp detaylı ögrenmek şart buda zor ve uzun bir süreç tabiki :)
 
evet bu videondan bahsediyorum zaten adresleri bulup sourceye copy past yapmak basit ama cogu serverda calısmıyor ancak çöp serverlarda calısır buda kimsenin işine gelmez bilgi ögrenmek lazım kaynaklardan falan bulmak zor araştırıp detaylı ögrenmek şart buda zor ve uzun bir süreç tabiki :)
KESİNLKLE BİRDAHA TARGET DAMAGE OLAYINA GİRMEM KAÇ DEFA NİYET ETTİM YAPMAK İÇİN PROGRAMLAR İNDİRDİM İZLİYEREK YAPIYIM DEDM HERKES MUTLAKA EKSK BR ANLATIM YAPIYOR PATLIYORSUN UĞRAŞMAYA EZİYETE KESİNLİKLE DEĞMEZ ANCAK BİR ADAM CIKAR VİDEODA GÜZEL BİR ANLATIM YAPAR HERKES ÖYLE ÖĞRENİR YOKSA İMKANSIZ .ÇOK STRESLİ DURUM BENİ ÇOK STRESE SOKTU CİDDEN ÇOK YORDU
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
evet bu videondan bahsediyorum zaten adresleri bulup sourceye copy past yapmak basit ama cogu serverda calısmıyor ancak çöp serverlarda calısır buda kimsenin işine gelmez bilgi ögrenmek lazım kaynaklardan falan bulmak zor araştırıp detaylı ögrenmek şart buda zor ve uzun bir süreç tabiki :)
Çöp server diye bir terim saçma çünkü "Svside++" aylık 1k TL mi ne.. ki bunu almayıp Files/Server-Side tarafında engel koyan sunucu sahipleri ve bilgili arkadaşlarda var yani günümüz de hasar hilelerin çalıştığı sunucular sizin o videolarda gördüğünüz gibi hızlarda çalışıyor veya zaman kontrolü olduğu için daha yavaş çalışıyor. Burada kimsenin "işine gelmez" değil mevzu ortada bir ton AI var girdiğin sunucularda epcode yapısını copy-paste yapıp verdiğim source i de atıp doğru soru doğru cevap mantığını kullanabilirsiniz bu kadar zor bir durum değil.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst