kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

GM Arıyorum TL ve GM arıyoruz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Musa Gül
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 303
  • Etiketler Etiketler
    tl gm
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

kuyruk acın var galiba :) farkettik
yani sen neden atılduğını herkes biliyor ekipteki projenin gerçek sahibi gibi davranıyordun insanlarda seni şutladı fikir vermek ayrı
o olmaz bu olmaz demen ayrı adam oyle istiyor oyle olucak .
hazır filese herkes yöneticilik yapar vasıfsızım bilmiyorum daha once tecrübem yok demiyorsunda insanlara camur atıyorsun
madem iyi bir coma idin niye şutladılar seni yahu bukadarda karalama olmaz :) daha once gmlik yapmış 1 2 map editlemiş biri gelip burda ahkam kesiyor komedisin vallahi yemin ediyorum
Hadi ya kuyruk acısı mı ?
Neden atıldığımı ben hariç kimse bilmiyor :D
Sunucunun sahibi gibi mi davranıyordum ? Ona vizyon deniyor güzel kardeşim sende olmayan saçma sapan files açma fikirlerine kendi vizyonumu kattım da sen zaten leş olduğunu yaptığın haraketlerle de kanıtladın :D
1-105 açacaktın hazır filesin izin vermedi açamadın 104-105 açmaya çalışıyorsun oyuna herhangi bir sistemi eklemeyi bile bilmiyorsun :D
Gerçi doğru ya 1-99 aç dediğimde ne kadar sürede kurabilirsin haftasonu reklam vercez tiktokçulara diyip acele ettirmiştin aynen :D
Bu işlerin de filesin fixlerini yapmadan olmayacağını da sana ben söylemiştim evet ben tecrübesizim..

Hazır filese herkes yöneticilik yapar diyorsun da kendin zaten hazır files kullanıp src de lisans kırmaya uğraşıp herkese ayrı build aldığını söyledin yardım istedin :D
Tecrübem mi yok :D haha ne kadar tecrübem olduğunu sen biliyorsun 5 bin liralık bütçeyle server açan da Ordinaryüs oluyo galiba :D
Burda yaptığım işleri yazarak anonimliğimi bozup sana prim vermeyeceğim :)
COMA ' nın da ne oldugunu benim sayemde öğrendin abim.
COMA'nın açılımını bilmiyorsun madem onu da öğreteyim Community Manager (Topluluk Yöneticisi) ingilizcen yoktur diye çevirdim bir de değerimi de bil :D
Whatsapp kanalını Korgames (SESON-1) yazdığın için söylüyorum gerçi onu da 'Season' olarak ben düzeltmiştim.
COMA'nın görevi hiç bir yerde konumda map yapmak değildir , topluluğu yönetmektir yani map yapmak bilmediğimden değil sana durumu da izah etmiştim sanırsam :D
Hatalarla dolu bir adamsın ...
Ah DeRiNDaRBe keşke bu yazdıklarımı okusaydı net çok gülerdi :)
Ayrıca bana map eklemeyi bilmiyon tecrübesizsin gibi ithamlarda bulunmuşsun sen önce patcherinin adını değiştirmeyi öğren enayi onu da ben farkedip sana söylemiştim :D
Senin 2019 da hazır filesle açtığın Truva2 varken biz 14 yıl önce neyse işte bildiğin şeyler zaten :D
Bir konuda anlaşamadığın zaman insanlarla konuşarak anlaşılıyor senin gibi habersiz şeysiz her yerden engelleyerek iş olmuyo abim.
Profesyonellik arayıp profesyonellikten uzak haraketlerinle tek bir laf bile etmeden her yerden engelleyerek sorunlar çözülmüyormuş demekki .
Ha bu arada Allah iyi ki gerçek yüzünü göstermiş herkese eski dostum diye tanıtıp bu şekilde yapman da benim için iyi oldu senin için kötü.
İyi ki de maplerini yapmamışım iyi ki emek veripte pişman olmamışım .
Sana bu profesyonel hayatında başarılar diyorum bir gün seviyeme erişmen dileği ile .
 

Ekli dosyalar

  • 123.png
    123.png
    29.1 KB · Görüntüleme: 1
  • image.png
    image.png
    33.3 KB · Görüntüleme: 1
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst