Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Metin 2 Karakter Yapımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

UrTimelsNear

Level 3
TM Üye
Üye
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
3 Nis 2009
Mesajlar
135
Beğeniler
0
MmoLira
0
DevLira
0
#1
oyunun GMleri arasında bile kesin bir stat
dağılımı fikri yok.
int : sp yani bildiğimiz mana
str : kaba kuvvet
dex:esneklik, çeviklik
vit : hp yani can

burda bişey belirteyim baska oyunlarda mesela knightta
savaşçı lvl kasmakta zayıf ama pvp de güclüyken
metinde tam tersi. lvl kasmakta iyi pvpde biraz ezik gibi

SAVAŞÇI



Savaşçı karakteri hakkında kısa bilgi.


SP'yi yükseltmesi dışında INT'ın Savaşçı açısından herhangi bir etkisi yoktur. Fakat seviyenin yükselmesiyle, SP yeteri kadar yükselir, o sebeple Savaşçı'ya INT eklenmesi gerekmez.

STR'nin yükselmesiyle, saldırı ve yetenek hasarları hızla yükselir. O sebeple STR bir savaçlı için son derece önemlidir.

Her 3 veya 4 DEX puanı saldırı ve yetenek hasarını bir kereye mahsus olarak yükseltir (STR kadar belirgin bir şekilde olmasa da, yine de önemli ölçüde).

VIT nasıl egitildiginize baglidir. Eger tek başınıza egitiliyorsanız daha az savunmaya ihtiyacınız var, dolayısıyla daha az VIT eklenir.


ÖNERİ: İlk başta tam STR, daha sonra 20-50 VIT ekleyin, daha sonra da DEX'e odaklanın.


Beden: Her yetenegi burada belirtlenleri sırasıyla egitin. aura of sword, sword spin, dash/3-way cut/berserk.

Ruh: Hayalet vuruşu, şiddetlisaldırı, şaşırtma, kılıç vuruşu, güçlü beden. (Güçlü beden seviye ilerlemede yararlıdır, fakat daha sonra önemini yitiriyor.)




Ninja



Tıpkı savaşçı gibi, Ninja da INT'e ihtiyaç duymaz.

ÖNERİ: Tam DEX, sonra bira VIT eklenmesi, daha sonra ise STR'ye odaklanma.


Bıçak: Döner Bıçak, pusu, hızlı saldırı, zehirli bulut/gizlenmek

Yay: Zehirli ok, ateşli ok, tekrarlı ok atışı, ok ya muru, tüy yürüyüşü (eger hız istiyorsanız, master tüy yürüyüşü) :

Ok Becerili (Yaylı) Ninja kimdir?


Okçu, olaganüstü hasar vermeye kendini adamış ninjadır (suikastçidir). Bu, hedefiniz çok uzakta iken size gerçek dışı gibi gelebilir, fakat asıl olan şudur ki, rakibe/düşmana ne kadar çok yaklaşırsanız, bu oranda yüksek hasar verebilirsiniz. Okçular alışıldık bir sınıf degildirler. Bir okçuyu egitmek çok emek, zaman ve sabır şsteyen bir iştir ve eger bu işe kendinizi adamaz iseniz, kesinlikle iyi bir okçu ortaya çıkaramazsınız. Bir yaratıga bir ok ile vurabildiginiz sürece, daha yavaş deneyim kazanacaksınız. Ve bir yaratıgı yenmenin tek yolu zehir ok yeteneginiizin gelistirilmesidir.
Kaynak: Wardom http://www.wardom.org/showthread.php?t=221069


Neden Okçu Ninjayı seçesiniz?

Herşeyden önce oynamak için son derece eglenceli bir sınıftır. Yüksek hasarı verdigi için pvp için çok iyidir. Okçular bu oyun içinde en yüksek hasarı verebilen sınıftır. Ayrıca çok iyi bir destek sınıfıdır (savaşlar ve Lonca savaşlarında), çünkü lonca üyelerine veya takım üyelerine son derece etkili olarak yardımcı olabilecektir. Takım oluşturmak için çok aranan bir karakter türü olacaksınız, çünkü bir çok yaratıgın aklını çelebilirsiniz ve o yaratıkları takıma çekebilirsiniz.

Okçunun Becerileri Nelerdir?

Tekrarlanan Atış: Bu beceri size, hedefe dogru aynı anda bir çok ok atışı yapmanıza imkan verecektir. Belirtilen hasar, tek bir ok ile yapabileceginiz hasar miktarı olmayıp, tüm okların birlikte verecekleri hasara işarettir. Bu beceri pvp için iyidir ve büyük yaratıkları öldürmek için yararlıdır. Bu beceriyi kullanma aralıgı çok uzun degildir (15 saniye), dolayısıyla bu beceriyi sıkça kullanmanız söz konusu olabilecektir.

Ateşli Ok: Okunuz ateşlenecek ve rakibe saplanacaktır. Vurulan rakip etrafında küçük bir etki alanı oluşturacak ve onu çevreleyen diger düşmanlar da oktan daha küçük derecede etkilenecektir. Bu büyü 180 derecelik bir alan açıgı için etkili olabilmektedir. Bu beceriyi kullanma aralıgı biraz daha fazladır (25 saniye), fakat buna degerdir.

Zehirli Ok: Okunuz zehir ile vuracaktır ve etrafınızdaki rakipleri etkileyecektir. Bu, ateşli oktan daha geniş bir alanı etkisi altına almaktadır, fakat daha az hasara sebebiyet vermektedir. Bu büyünün en büyük özelligi, düşmanı yere devirebilen tek yetenek oluşudur. Bu size, iksir almak için zaman kazandırmaktadır. Bu beceriyi kullanma aralıgı ateşli ok ile aynıdır (25 saniye).

Ok Yagmuru: Ok yagmuru, birden fazla oku birden fazla düşman üzerine fırlatmaktır. Bu becerinin verdigi hasar oldukça büyüktür, falkat maalesef kontrol edilebilir degildir. Farklı yaratık gruplarına bu yetenegi kullanarak ok fırlatabilirsiniz, fakat yine de çok kısa bir süre içinde o grup yaratık tarafından kendinizi çevrelenmiş bulacaksınız. 1inci Seviyede 2 ok fırlatabileceksiniz. M5 Seviyesinde veya o civarda 7 ok fırlatabileceksiniz. Bu beceri çok kullanışlı olmamakla birlikte, yine de yaratıkları kendinize veya grubunuza dogru çekmek için yararlıdır. Bu yetengi kullanabilme aralıgı diger yeteneklere oranla daha düşüktür. (12 saniye).

Hafif Adım: Bu beceri size yürüme hızı ve güzel bir görüntü efekti saglamaktadır. Fakat bu becerinin puanları deger mi? Bu sorunun cevabı tamamen size kalmış, çünkü hızlı koşmayı, fazla hasara tercih etmeniz gerekecektir.


Olagan Ok Becerili Ninja için Beceri Gelişimi

Hafif adım dışındaki tüm becerilere birer puan verebilrisiniz. Tabi ki hafif adım becerisine de puan verebilirsiniz, fakat bu kılavuzu hazırlayanın önerisi aksi yöndedir.

Yaratık öldürme gelişimi: MAX (azami) ateşli ok ilk önce, bununla inanılmaz derecede hasar verebilirsiniz. Azami zehirli ok ikinci sırada. Bunun amacı düşmanı şaşırtma becerinizin geliştirilmesi ile fazla hasar oluşumunu saglamaktır. Daha sonra azami tekrarlanan atış, ve böylece bir yaratıgı hızlıca öldürme imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca bu beceriyi pvp'de sıkça kullanabileceksiniz.

Ateşli Ok > Zehirli Ok > Tekrarlanan Vuruş

Pvp gelişimi: MAX ateşli ok ilk başta, daha sonra tekrarlanan atış ve en sonunda da zehirli ok. Olaganüstü hasar verip, tekrarlanan vuruş ile daha hızlı vuruş yapabileceksiniz. Zehirli ok, 1 puanda dahi tutulabilir, sadece düşmanı şaşırtmak için kullanılabilir (düşmanı zehirlemek çok da etkili bir yöntem olmayacak) ve onun yerine hafif adım becerisi seçilebilecektir. Bu yolla düşmanlarınızdan kaçabileceksiniz de.
Kaynak: Wardom http://www.wardom.org/showthread.php?t=221069

Ateşli Ok > Tekrarlanan Atış > Zehirli Ok/Hafif Adım

Alternatif Gelişim: Bazı oyuncular karışık vuruş tekniklerini karıştırmak isteyebilirler. Eger bunu yapan olur ise, bana PM ile ulaşsın, gereken bilgileri bu kılavuza ekleriz.

Olagan Ok Becerili Ninja için Stat Gelişimi

Stat puanları hakkında kısa bilgi:

STR: Hasarı yükseltmektedir, yayınızla birlikte çalışmaktadır.
DEX: Hem hasar, hem de kaçma oranınızı yükseltmektedir. Bunlar da savunmanızı etkilemektedir
CON: Savunmanızı ve yaşam puanlarınızı arttırmaktadır.
INT: büyü puanlarınızı yükseltmektedir, büyü hasarı ve büyü savunmayı yükseltmektedir.
DR: Hasara dayanıklılık. Bu savunmayı etkilemektedir. Bunun hakkında çok fazla bilgi olmamasına ragmen, vuruş yaptıgınız zaman hasarın düştügünü göreceksiniz. Fakat bu, karakterinizin düşman saldırılarından kaçabilecek nitelikte kılmaz.


max dex > max str > max con. İlk başlarda bu formülü kullanarak daha az hasar alacak ve yaşamak için biraz savunma kazanacaksınız. Çok fazla ölmeyeceksiniz, fakat karşı tarafa da, str basmaya başlamadan, çok fazla hasar veremeyeceksiniz. Beceri hasarınız düzenli saldırılarda hasar yoklugunu kompanse edecektir.

max str > max dex > max con. İnanılmaz hasar vereceksiniz, başlangıçta bile! Fakat biraz dex verene kadar hiç savunmanız olmayacak. Bu bastıgınız dex de size sadece sınırlı bir savunma saglayacaktır. Bu gelişim türü, ilgili oyuncunun pahalı ve yüksek + lı korunma eşyaları alabilecek kadar zengin olması halinde önerilmektedir.

2 dex / 1 con > dex maksimuma getirildikten sonra, max str > str maksimuma getirildikten sonra, max con. Bu en güvenli gelişim gibi görünmektedir. Başlarda çok fazla con'a ihtiyaç duymazsınız, çünkü hasarınız büyük ölçüde zarar görecektir. Hasarınız, dex'n azamiye getirilmesine kadar sınırlı olacaktır.

2 str / 1 con > str maksimuma getirildikten sonra, max dex > dex maksimuma getirildikten sonra, max con. Önceki gelişime oranla daha yüksek hasar.

Başlarda con'a ihtiyaç duyulup duyulmadıgı konusunda ciddi tartışmalar söz konusudur. Bu klavuzu hazırlayana göre, ilk başlarda con'a ihtiyaç yoktur, çünkü azami dex gelişimi kullanıldıktan sonra yaşamda kalabilmek için bazı iksirlerin tüketilmesi gerekiyor. Fakat sonuçta + hayat puanları söz konusudur ve bu da saglık eksikligini gideriyor. Daha sonraki aşamalarda con bir zorunluluktur.xzxzxzxzzzxzxzx
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

bekod123

Çiçeklerde bir telaş var yağmur gecikti!
TM Üye
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
866
Beğeniler
85
MmoLira
6
DevLira
0
#2
Bu konuyu kapatıyom 2 tane var
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst