berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Client sorunu hk. veya client için yardım

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Selamlar değerli insanlar, bir kaç yıl önce bir bilişimden sunucu kiralamıştım bayağı da dosya editlemiştim hazırlamıştım.Şimdi herşey mevcut fakat ben bunu Virtual'e kurmaya çalışıyorum. Herşeyi yaptım oyun açılıyor karakter ekranında enter yapınca lisans hatası veriyor aldığım firmayla görüş diyor. Farklı client'ler denedim bayağı ama olmuyor bu konuda bilgisi olan veya bu clienti al indir kur girersin diyen varsa destek olabilir mi?

Konuyu yanlış yere açtıysam uyarabilirseniz taşırım.

Teşekkürler,
İyi forumlar.
 
Selamlar değerli insanlar, bir kaç yıl önce bir bilişimden sunucu kiralamıştım bayağı da dosya editlemiştim hazırlamıştım.Şimdi herşey mevcut fakat ben bunu Virtual'e kurmaya çalışıyorum. Herşeyi yaptım oyun açılıyor karakter ekranında enter yapınca lisans hatası veriyor aldığım firmayla görüş diyor. Farklı client'ler denedim bayağı ama olmuyor bu konuda bilgisi olan veya bu clienti al indir kur girersin diyen varsa destek olabilir mi?

Konuyu yanlış yere açtıysam uyarabilirseniz taşırım.

Teşekkürler,
İyi forumlar.
sourceli dosya değilse hiç girme o topa hocam ücretsiz yardım ederim problem değil ama source önemli bilişimler genelde sourceli satış yapmıyorlar diye biliyorum yapsalarda sorunlu oluyor
 
sourceli dosya değilse hiç girme o topa hocam ücretsiz yardım ederim problem değil ama source önemli bilişimler genelde sourceli satış yapmıyorlar diye biliyorum yapsalarda sorunlu oluyor
Source yok bende, çok çok hakim değilim az buz biliyorum kardeşim de destek oluyor ama birlikte çözemedik. Amacım Virtuale kurup öyle ara sıra ws filan atmak 2-3 arkadaş ile.
 
Selamlar değerli insanlar, bir kaç yıl önce bir bilişimden sunucu kiralamıştım bayağı da dosya editlemiştim hazırlamıştım.Şimdi herşey mevcut fakat ben bunu Virtual'e kurmaya çalışıyorum. Herşeyi yaptım oyun açılıyor karakter ekranında enter yapınca lisans hatası veriyor aldığım firmayla görüş diyor. Farklı client'ler denedim bayağı ama olmuyor bu konuda bilgisi olan veya bu clienti al indir kur girersin diyen varsa destek olabilir mi?

Konuyu yanlış yere açtıysam uyarabilirseniz taşırım.

Teşekkürler,
İyi forumlar.
bilişimler aylık olarak verir onları parasını ödemeyi bıraktığınızda filesi kurup kullanamazsınız.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst