berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Mob_proto ve İtem_proto yardım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan korkut26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 99
  • Etiketler Etiketler
    metin 2 1-129

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba sunucum için mob_proto ve item_proto düzenliyorum fakat düzenlediğim şeyler oyunuma etki etmiyor mesela şebnemler ve suların aynı seviyede kullanılmasını istiyorum ikisinide 55 seviye ayarlıyorum daha sonra winscp den dosyamı yenileyip dump proto dan locale içine atıyorum fakat oyuna etki etmıyor hala aynı hatayı alıyorum
bu benim ilk konum yalnış alana giderse taşıyabilirseniz sevinirim
 
Etki Etmiyordan Kastınız Acaba Verilen Özeliklermi Eyer Özeliklerse Onu Winscp Den usr/game/share/locale/tr içinde blande.txt Ayarlamanız Lazım Eyer Mob_proto Ve İtem_proto txt Halinde Sunucu Algılamıyorsa sql Taraflı Çekiyor Ola Bilir Bunu Txt Çekmesi İçin usr/game/db conf.txt dosyasanında Yazar eklentisi varsa TXT = 0 Diye 1 Yapın
 
Etki Etmiyordan Kastınız Acaba Verilen Özeliklermi Eyer Özeliklerse Onu Winscp Den usr/game/share/locale/tr içinde blande.txt Ayarlamanız Lazım Eyer Mob_proto Ve İtem_proto txt Halinde Sunucu Algılamıyorsa sql Taraflı Çekiyor Ola Bilir Bunu Txt Çekmesi İçin usr/game/db conf.txt dosyasanında Yazar eklentisi varsa TXT = 0 Diye 1 Yapın
Hayır demek istediğim hem o hemde seviyelerini falan yukseltemiyorum mesela dok suyu 36. seviyede kullanılıyor ben bunu 55 yapmak istiyorum item_proto dan düzenliyorum seviyesini hem winscp ye atıyorum hem dump dan localeye atıyorum fakat olmuyor
 
Hayır demek istediğim hem o hemde seviyelerini falan yukseltemiyorum mesela dok suyu 36. seviyede kullanılıyor ben bunu 55 yapmak istiyorum item_proto dan düzenliyorum seviyesini hem winscp ye atıyorum hem dump dan localeye atıyorum fakat olmuyor
Ya yanlış değeri degiştiriyosunuz ya da CONFIG dosyanızda PROTO_TO_SQL aktif deaktif edip mirrior2db yaparsanız sql e aktarır neyi degiştirdiginizi de görebilirsiniz iyi günler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst