mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

DevTool - Admin Manager [Update v1.1.3] - [25.06.2025] 2025-06-24

indirmek için izniniz yok
5.00 yıldız(lar) 2 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkese Merhabalar.

Fırsat buldukça geliştirdiğim bir uygulamayı paylaşmak isterim.
Bu program M2 oyunun çok amaçlı yardımcı programıdır, henüz başlangıç seviyesindedir, fakat detaylı içeriklere sahip olacak ve sürekli güncellenecektir. (Talebiniz oldukça)

M2 projelerine yeni başlayıp, fırsat buldukça öğrenip ilerleme kaydetmeye çalışacağım.
Not: Hata ve çeviri hatalarını bu konu altından paylaşabilirsiniz.
Öneri ve tavsiyelerinizi bu konu altından paylaşabilirsiniz.

V1.1.1



- Çoklu dil desteği eklendi (14 dil)
- Dark-Light Modu eklendi
- FreeBSD gereksinimleri eklendi (Sunucu tarih saati anlık)
- Sql adı ve motor bilgisi gereksinimleri eklendi
- Oyunun açık-kapalı modu eklendi
- Aktif CH sayısı modu eklendi
- Aktif Core sayısı modu eklendi
- Aktif karakter sayısı modu eklendi
- Karakter sınıflarının sayıları eklendi
- Oyun içerisindeki bütün yang,won,ep,item sayıları eklendi
- Oyundaki GM sayıları modu eklendi
- Oyuna kayıtlı üye sayısı modu eklendi
- Oyun içerisindeki
- Kayıt ol menü eklendi
- Oyuncu bilgileri görüntüleme eklendi

LOGİN.png


Screenshot_63.png


Update - V1.1.2



- GM / EKLE / SİL Otomasyonu Eklendi
- İtem Görüntüleme Listeleme Eklendi (Proto(s)
- Oyun Müzik yapısı eklendi :))
- Anasayfa Sol Menü Güncelle butonları eklendi
- Bazı düzenlemeler yapıldı
- Dil sürümleri en son modern yapıya çekildi

Screenshot_114.png


Screenshot_115.png


Update - V1.1.3 [25.06.2025]


- item_mob proto görüntülemek için, txt-db desteği eklendi
- Bazı haberleşme fonksiyon fixleri
- Login panel kayıt ile ilgili bir fix.
- Bazı genel fixler.
- item edit menüsü eklendi
- release mod.

Screenshot_151.png




Eğer çalışmaz ise Windows Netframework 4.8.1 desteğini kurmalısınız, runtime kısmından ilgili dili seçerek indirip kurunuz.



Discord: s1nwar


 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst