kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

OWSAP v6.2.6 SF

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Baldwon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 277
  • Görüntüleme Görüntüleme 29K
  • Etiketler Etiketler
    owsap v6.2.6 sf
5.00 yıldız(lar) 4 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Boş yapıyorsun mistikAPTAL

25 euroluk üyeliklerden alınan asıl dosyalar bunlar :) freebsd sini bul aç bakalım oyunu k envanter ve offlineshop var mı görelim ?



Ekli dosyayı görüntüle 145085
kral yanlıs anlamada bosuna kurek cekıyorsun gibime geliyor dosya paylasıldı sen paylaşta mıllet sana biraz iyi yorum yapsın yazdıkca kednıne taraf aldırıyorsun
 
Boş yapıyorsun mistikAPTAL

25 euroluk üyeliklerden alınan asıl dosyalar bunlar :) freebsd sini bul aç bakalım oyunu k envanter ve offlineshop var mı görelim ?



Ekli dosyayı görüntüle 145085
freebsdsi olsa kaç yazar olmasa ne :D 6.2.4 e sahip olan varsa 6.2.6 yı da çalıştırıp bir şekilde sorunsuz giriş yaparlar bunlar halledilir küçük değersiz şeyler için fazla endişeleniyorsun ha mysql yokmuş k envanter ve offlineshop yokmuş bilmem ne xd satış konundaki filesler paylaşılınca ve elinde başkasının malını satacak bir şey kalmayınca senin bu haller olur gibi ;)
 
Boş yapıyorsun mistikAPTAL

25 euroluk üyeliklerden alınan asıl dosyalar bunlar :) freebsd sini bul aç bakalım oyunu k envanter ve offlineshop var mı görelim ?



Ekli dosyayı görüntüle 145085
Owsapın sattığı dosyada yok zaten owsap offshop satmıyor :) İkarus v2 warez, k envanter de öyle alır eklerler. Bedavaya indirmek varken sen sattığın owsapa 2 warez sistem ekledin diye sana 5000 TL mi versinler ? cidden utanmadın mı şunu atmaya askmfasmdklgkmladsg
 
Owsapın sattığı dosyada yok zaten owsap offshop satmıyor :) İkarus v2 warez, k envanter de öyle alır eklerler. Bedavaya indirmek varken sen sattığın owsapa 2 warez sistem ekledin diye sana 5000 TL mi versinler ? cidden utanmadın mı şunu atmaya askmfasmdklgkmladsg
utanma olsaydı başkasının malını satış konusu açıp satmaya kalkışmazdı :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst