xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Alt Yapi Tercihiniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MOB Games
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 617

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar forumda benim gibi çoğu kişi bu işe merak salmış ve kendini geliştirmek istiyor yalnız benim kafamdaki en büyük soru ve şu ana kadar bu soruya cevap bulamadığım için de bir türlü kendimi geliştirmeye pratik yapmaya başlayamadım bile soru şu;
Hangi Alt yapıyı tercih etmeliyim marty mi ? Evetse neden ve hangi sürümü mainline mi evetse neden ve hangisini önerirsiniz owsap mi veya a mi x mi ? Hangisi ise neden ve hangi sürümünü önerirsiniz?
Bilgili dev arkadaşlarida konuya dahil edip etiketlerseniz sevinirim herkesin fikri bizim için önemlidir en azından forumda da büyük bir sorunun önüne geçmiş oluruz akıllarda ki soruyu cevaplamış oluruz. Teşekkürler iyi forumlar
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

martysama 5.7 sürümünü kullanabilirsin genel fix atarak mainline önermem sebebi şu içerisinde çok fazla düzenlemen gereken kod var ve extra olarak karşılaşabilecğein sorunlar var bende mainline denedim budnan bir kaç ay önce çok fazla zamanımı aldı ama marty sürümlerinde öyle değil kriti hatalar çözlmüş sadece genel fixleri atıp sistem ekleyip temiz düzenli şekilde ilerleyebilirsin
bilgilendirmen için teşekkürler önerebileceğin martysama 5.7 dosyalar var mı acaba forumdan
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst