HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam arkadaşlar size güzel bir haberim var ama şimdiden sevinmeyin.
Bazı büyüklerimiz konuşmuş GM olan FallenAngel adı böyleydi sanırsam konuşmuşlar ve bordoberelilerimizin resimlerini ve bilgilerini göndermiş onlarda olabilir demiş yani bu ne demek önümüzdeki packlerde bordo berelileri görmemiz mümkün olabilir.Tabi şimdi sorarsınız zp gp mi ? tabikide zp olcak gp olma ihtimali %1
Bilgi alıntıdır bu siteden değil ama başka sitelerden bakarak aldım bu bilgiyi sonra alıntı diye bu konuya. Buraya koyma amacım öğrenin diye 
Bazı büyüklerimiz konuşmuş GM olan FallenAngel adı böyleydi sanırsam konuşmuşlar ve bordoberelilerimizin resimlerini ve bilgilerini göndermiş onlarda olabilir demiş yani bu ne demek önümüzdeki packlerde bordo berelileri görmemiz mümkün olabilir.Tabi şimdi sorarsınız zp gp mi ? tabikide zp olcak gp olma ihtimali %1
Bilgi alıntıdır bu siteden değil ama başka sitelerden bakarak aldım bu bilgiyi sonra alıntı diye bu konuya. Buraya koyma amacım öğrenin diye 
Evet biliyorum bununla ilgili bende ingilizcemin el verdiği kadar konuştum. Bayrak hakkında da konuştum.
Diğer packda Türkiye ile ilgili şeyler görürseniz şaşırmayın.
Diğer packda Türkiye ile ilgili şeyler görürseniz şaşırmayın.

Çıksa direk 20 k zp itemlerle beraber alıcam. Ama bunun aynısını çok önceden demişlerdi aradan 2 patch çıktı hiçbirşey gelmedi.

