Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com
Metin2 Pvp GM

MUHAF1Z

TURKMMO
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye Turkmmo Discord Nitro Booster
Moderator
Dergi Editörü
Admin
Yarışma
Gold Üye
Gümüş Üye
GM
Paylaşım
Ayın Üyesi
Ayın Yönetici
Altın Üye
Katılım
5 Nis 2010
Konular
1,025
Mesajlar
2,100
Reaksiyon Skoru
1,062
Altın Konu
455
Başarım Puanı
326
TM Yaşı
15 Yıl 1 Ay 11 Gün
Online Süresi
62d 3h 28m
MmoLira
96,661
DevLira
0

HazarMt2 özlenen ömürlük yapısı, gelişmiş modern sistemler, gerçek yüksek tl ödüller. Binlerce aktif oyuncu ile açıldı en yeni 65-250 Server'da sen de yerini al HEMEN TIKLA!

1746726342539.png


Yepyeni 2025 Subaru Forester, kendisine çok sayıda hayran kazandıran aynı denenmiş ve doğru formülü izleyerek bu felsefeye yaslanıyor. Ancak gerçek bir yenilik veya etkileyici faktörden yoksun olduğu için, sadık müşterilerini kazanmaktan ziyade sadık müşterilerini memnun etmekle yetinerek sadece lider turunda kalıyor.

2025 Forester, Subaru'nun mevcut tasarım diliyle uyumlu bir görünümle içten ve dıştan yeniden tasarlandı. Geleneksel olarak güzel diyemesek de yakışıklı, amaçlı ve tasarım belki de bir süredir gördüğümüz Subaru'nun en tutarlı tasarımı. Forester'ın kir, çamur ve asfaltı güvenle fethedebilecek gibi görünmesi gerekiyor ve bunu başarıyor.

İçeride, 2025 Subaru Forester gösterge panelini etkili bir şekilde ele geçiren büyük bir dokunmatik ekran yer almaktadır. Ancak, yine de HVAC kontrolleri için bol miktarda fiziksel düğme ve direksiyonda medya ve hız sabitleyici için düğmeler var. Bunun ötesinde, iç tasarım her şeyden daha işlevsel, ancak malzeme kalitesi ve seçimler tipik Subaru ücretinin bir adım üzerindedir.

Yolcu ve bagaj alanı, bir Forester'dan bekleyeceğiniz gibi, yani oldukça iyi ve önceki nesillerin havadar hissi burada da mevcut. Yüksek tavan nedeniyle geniş yolcu baş mesafesi ve arkadaki yolcular için ise fazlasıyla bacak boyu mesafesi vardır.

2025 Forester'ın maceracı görünümü, kir, kum ve çakılda gerçek bir güvenle destekleniyor. Asfaltta Subaru heyecanlandırmayacak, ancak büyük ölçüde rahat ve keyifli olacaktır. Yeni WRX'in elektrikli direksiyon kremayerine sahip olmasına rağmen, Forester virajlara dalmaya istekli değil.

Daha da hayal kırıklığı yaratan şey güç eksikliği. Sadece 180 beygir gücü ve 178 lb-ft ile hızlanma yavaş ve düşük tork sayısı Forester'ın kırmızı ışıktan veya virajlı virajlardan çıkarken kendini çekmeyeceği anlamına geliyor. Bir turboşarj (veya yakında çıkacak hibrit seçeneği) çok yardımcı olurdu.

Rahat ve geniş olan Forester, amaçlanan işlev kriterimizin performansını büyük ölçüde karşılıyor ve mevcut tam ürün gamının taban fiyatı 31.115 ila 41.810 dolar arasında değiştiği için değer açısından da iyi puanlar alıyor.

Yeni model Jones'ları geride bırakmak yerine onlarla aynı seviyede kalıyor. Ayrıca verimlilik açısından da öne çıkan bir araç değil, ancak hibrit versiyonu bu konuda yardımcı olacak.

1746726773417.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Geri
Üst