Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HazarMt2 özlenen ömürlük yapısı, gelişmiş modern sistemler, gerçek yüksek tl ödüller ile 18 nisanda açılıyor HEMEN TIKLA!
Sportif bir dokunuşa sahip beş kişilik bir aile SUV'si arayan herkes Cupra Terramar'ı güçlü bir seçim olarak değerlendirmelidir. Konfor ve sürüş dinamikleri arasında iyi bir denge kurar, bu da İngiltere yollarına oldukça uygun olduğu anlamına gelir ancak sıcak hatchback heyecanı sunabilen bir aile arabası arıyorsanız, boyutu ve ağırlığı bu alanda tam olarak başarılı olamayacağı anlamına gelir.
Cupra Terramar, İspanyol spor markasının Cupra Formentor'un üzerindeki ürün gamına yerleşen kompakt bir SUV'dur ve sonunda yaşlanan Cupra Ateca'nın yerini alacaktır, ancak ikisi de bir süre yan yana satılacaktır. 148 bg'lik 1.5 eTSI hafif hibrit benzinli motorla çalışan V1 donanımındaki bir Terramar için fiyatlar yaklaşık 37.500 £'dan başlıyor. Diğer motor seçenekleri arasında iki egzoz ve dört tekerlekten çekişe sahip 2.0 TSI benzinli ve yine iki farklı görünümde gelen VW Grubu'nun 1.5 TSI e-Hybrid plug-in benzinli modelide mevcuttur.
Bu arabaların hepsi V1 donanımında gelirken, V2 özelliğine yükseltmek yaklaşık 2.500 £ ekstra maliyete sahip. Bunun üstünde, yalnızca daha güçlü 2.0 TSI ve e-Hybrid güç üniteleriyle gelen VZ1 ve VZ2 olmak üzere iki daha sportif donanım daha var.
261 bg 2.0 TSI'lı VZ1 45.000 £'a mal olurken, daha güçlü 268 bg e-Hybrid 47.000 £'un hemen altından başlıyor. VZ2 donanımına yükseltme size yaklaşık 2.600 £'a mal olacak.
Sadece bir gövde stili sunuluyor, bu da sportif görünümlü beş kapılı bir SUV, tüm modeller otomatik şanzımanlarla geliyor. 1.5 eTSI ve e-Hybrid modelleri için önden çekiş standartken, 2.0 TSI otomobiller Cupra'nın 4Drive dört tekerlekten çekiş sistemine sahip.
Seride dizel yok. Şirketin performans geçmişi göz önüne alındığında, Cupra'nın Terramar'ının sürüş tarzında sportif bir hava olması şaşırtıcı değil. 148 bg'lik giriş seviyesi modeli daha çok konfora odaklanırken, donanım seviyeleri ve motor ilerledikçe güç artışı görülüyor ve karışıma daha keskin sürüş dinamikleri ekleniyor.
148 bg'lik 1.5 eTSI, güç aktarma organını yumuşatmak için hafif hibrit teknolojisini kullanır ve e-Hybrid için de benzer bir hikaye vardır; burada büyük tahrik bataryası canlı bir hızlanma sağlamaya yardımcı olur.
İngiltere'deki en güçlü plug-in modelini kullanmış biri olarak, performansından en iyi şekilde yararlanmak için aküde biraz şarj olması gerektiğini söyleyebiliriz çünkü güç paketi boşaldığında, 1.5 TSI benzinli motor kendi başına hızlı tepkiler verecek kadar güçlü olmuyor. Şanzımanda, elektrik motorundan elektrik desteği aldığı için sinir bozucu olabilecek bir sarsıntı var.
En üst düzey VZ2 modelinin öne çıkan özelliklerinden biri, adaptif amortisörlere sahip standart DCC Dinamik Şasi Kontrolüdür. Bunlar geniş bir ayar aralığına sahiptir, böylece tepkilerini ihtiyaçlarınıza göre ayarlayabilirsiniz.
Toplamda 15 aşama vardır, özellikle direksiyondaki düğmeyi kullanarak en konforlu ve en sportif ayarlar arasında kolayca geçiş yapabildiğinizde bu biraz fazla görünüyor. Konfor, Yarış ve Cupra modları ve ayrıca ayarları istediğiniz gibi ayarlamanıza olanak tanıyan Kişisel bir ayar vardır.
Terramar, özellikle PHEV formunda ağır bir otomobildir, ancak standart olarak güçlü bir fren setine sahiptir. Plug-in modelinde, enerji geri kazanımından fiziksel disklere ve balatalara geçiş yaparken pedalda hafif bir yumuşaklık vardır, bu nedenle başlangıçta düşündüğünüzden daha sert bir dürtme yapmanız gerekir, ancak tekrarlanan kullanımdan sonra bile güçlü kalırlar.