HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
knk method 1'le de denıyorum gelmıyot 2 ilede denıyorum olmadı aynı klasörde falan mı olması lazım hem ınject prog. ve dll'nin
tam olarak nasıl olucak?rubinumda şuan aktif klasör veya exe ismini değiştirdiysen düzelt
X.com
Antivirüs varsa kapatknk method 1'le de denıyorum gelmıyot 2 ilede denıyorum olmadı aynı klasörde falan mı olması lazım hem ınject prog. ve dll'nin
tam olarak nasıl olucak?
kapalı knk açıyorum method 2 de hata vermiyor ama hile ekranı gelmiyor f7 ve tab bastığımda.X.com
Antivirüs varsa kapat
dll dosyasının oyunun klasörünün içine attım rbclient dosyasını seçiyorum knk sonra injectle başlatıyorum oyun geliyor ama hile menüsünü aktif edemiyorum nedense nerde yanlış yapıyorum olmadı discord üzerinden de uaşabilirim sanaX.com
Antivirüs varsa kapat
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 77
- Görüntüleme
- 11K
