Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ep duello sistemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Xorvex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 44
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ikarus v2 ekledim mainlineye v1 de sorunlar faln mevcutmuş ben yaşmadım yada çevremdeki kişiler yaşamadı ama item kaybı yang kaybı olaibliyormuş vb en temizi ikarusv2 kurdum c++20 ye çektim tabi gövde gösterisi yapmış ikarus abimiz resmen ona göre ayarlamaları yaptım şuan game kullanımı haritalarda moblar vb şeyler full halde 0.20 ben şuan vs lk açacağım için sadece metin mapları ekleyip aktif ettim diğer mobları kaldırdım haritalardan kullanımlarda hoş 0.10 yani çok birşey değişmesee iş görür durumda üniden vakit buldukça yapıyorum birşeyler
v1 düşük online de sorun çıkarmıyor fakat 2.5 3 K online civarında saçmalamaya başlıyor. v2 ise detaylı kontrol etmedim ama localde boş marty 5.8 0.60 değerinde ise v2'yi ekledikten sonra 2 civarına çıkmıştı. Ve tabi bide v2'nin guisini rezerve etmek gerekiyor. herşeyi yapmış ama gui'yi yapamamış :)
 
Ekran Alıntısı.PNG


GR2 ANİMASYON VE MAX LENİ HALLETTİM :D dikkat edip söylediğin için teşekkür ederim hocam adamsın @Lorenzo
 
v1 düşük online de sorun çıkarmıyor fakat 2.5 3 K online civarında saçmalamaya başlıyor. v2 ise detaylı kontrol etmedim ama localde boş marty 5.8 0.60 değerinde ise v2'yi ekledikten sonra 2 civarına çıkmıştı. Ve tabi bide v2'nin guisini rezerve etmek gerekiyor. herşeyi yapmış ama gui'yi yapamamış :)
adamın tek yapmadığı şey gui v1 de aynı idi :D v2 de birşeyi sevmedim pazar ismi yok çok saçma olmuş
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst