HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
v1 düşük online de sorun çıkarmıyor fakat 2.5 3 K online civarında saçmalamaya başlıyor. v2 ise detaylı kontrol etmedim ama localde boş marty 5.8 0.60 değerinde ise v2'yi ekledikten sonra 2 civarına çıkmıştı. Ve tabi bide v2'nin guisini rezerve etmek gerekiyor. herşeyi yapmış ama gui'yi yapamamışikarus v2 ekledim mainlineye v1 de sorunlar faln mevcutmuş ben yaşmadım yada çevremdeki kişiler yaşamadı ama item kaybı yang kaybı olaibliyormuş vb en temizi ikarusv2 kurdum c++20 ye çektim tabi gövde gösterisi yapmış ikarus abimiz resmen ona göre ayarlamaları yaptım şuan game kullanımı haritalarda moblar vb şeyler full halde 0.20 ben şuan vs lk açacağım için sadece metin mapları ekleyip aktif ettim diğer mobları kaldırdım haritalardan kullanımlarda hoş 0.10 yani çok birşey değişmesee iş görür durumda üniden vakit buldukça yapıyorum birşeyler

adamın tek yapmadığı şey gui v1 de aynı idiv1 düşük online de sorun çıkarmıyor fakat 2.5 3 K online civarında saçmalamaya başlıyor. v2 ise detaylı kontrol etmedim ama localde boş marty 5.8 0.60 değerinde ise v2'yi ekledikten sonra 2 civarına çıkmıştı. Ve tabi bide v2'nin guisini rezerve etmek gerekiyor. herşeyi yapmış ama gui'yi yapamamış![]()
v2 de birşeyi sevmedim pazar ismi yok çok saçma olmuşRica ederim kostumde hoşuma gittiEkli dosyayı görüntüle 137333
GR2 ANİMASYON VE MAX LENİ HALLETTİMdikkat edip söylediğin için teşekkür ederim hocam adamsın @Lorenzo

Pazar ismi yok evet ve minimapte de gözükmüyor diye hatırlıyorumadamın tek yapmadığı şey gui v1 de aynı idiv2 de birşeyi sevmedim pazar ismi yok çok saçma olmuş

