HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Mob protodan tam olarak hangi yeri düzenlemem gerek?
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yükseltirsen hasar artar, azaltırsan düşer. Ben 40-50 değerlerinde kullanmaktayım gayet iyi. O değerler de yapabilirsin.Bende o kısımda değerler başka filesteki değerlere göre düşük. Misal bende o değerler X filesinde 2000 küsür iken ben de 200 küsür. Değeri düşürdükçe mi atak azalıyor yoksa artırdıkça mı?
Mob_proto.txt dosyasını açıp ctrl+a yapın ve içeriği kopyalayın.Mob protodan tam olarak hangi yeri düzenlemem gerek?
Bende o kısımda değerler başka filesteki değerlere göre düşük. Misal bende o değerler X filesinde 2000 küsür iken ben de 200 küsür. Değeri düşürdükçe mi atak azalıyor yoksa artırdıkça mı?Mob_proto.txt dosyasını açıp ctrl+a yapın ve içeriği kopyalayın.
Daha sonrasında boş bir excel dosyasına yapıştırın. Tam olarak damage_min ve damage_max sütunlarını tespit edin.
Oradaki verileri değiştirin , daha sonrasında mobların statü değerlerinin olduğu dizine gelin str değerini ayarlayın.
Sonrasında tekrardan tüm içeriği kopyalayıp mob_proto.txt içerisine yerleştirin, dosyayı kaydedin ve ftpdeki dizine atın.
Dump proto ile kapatıp locale dosyanızın içerisine atıp rootunuzu kilitleyin.
Sorununuz çözüme kavuşmuş olacaktır.
'ALINTIDIR'
Yükseltirsen hasar artar, azaltırsan düşer. Ben 40-50 değerlerinde kullanmaktayım gayet iyi. O değerler de yapabilirsin.Bende o kısımda değerler başka filesteki değerlere göre düşük. Misal bende o değerler X filesinde 2000 küsür iken ben de 200 küsür. Değeri düşürdükçe mi atak azalıyor yoksa artırdıkça mı?
Çok teşekkür ederim, gece gece rahatsızlık verdim.Yükseltirsen hasar artar, azaltırsan düşer. Ben 40-50 değerlerinde kullanmaktayım gayet iyi. O değerler de yapabilirsin.
