Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Sadece Türkçe Seçenekli Config.exe

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arkhe Apeiron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 410
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkese merhaba,

Martysama 5.8 kullanıyorum ve benim gibi oyununu sadece Türkçe kullanacak olanlar ve bununla ilgili düzenlemeler yapanlar varsa, şunu belirteyim ki ne yaparsa yapsınlar, client dosyasında bulunan config.exe üzerinden İngilizce seçeneğini kaldıramayacaklardır. Ancak, bir oyuncu İngilizce seçeneğini seçerse, oyuna giriş yapamaz.

Bu yüzden, Martysama'nın paylaştığı M2ConfigRemix-1.9 üzerinde küçük bir düzenleme yaparak bir build aldım ve yeni bir config.exe dosyası oluşturdum. Benim gibi sadece Türkçe dil desteğiyle kullanmak isteyen ve bu sorunu yaşayan biri varsa, bu config.exe ile sorunu çözebilir.


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst