HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
cünkü admin_panel olarak calısıyorgirdim knk sonrada sh run.sh yaptıgımda run.sh açılamıyor: Böyle bir dosya veya dizin yok diyor cıldırıcam![]()

sen girmediysen anydesk ver ozeldenpaylaşılan game ve db yükledim yine core yedim sen nasıl girdin yaww dDAWFAAWFAWDAWD
Hangi dosyayı nereye atacağım bilemedim. Bu konusu var mıdır aradım bulamadım da yardımcı olabilir misiniz? 

beyler yine ben ch acıyorum fakat oyun acılmıyor ch kapalı gözüküyor sunucuya baglanırken hata diyor acaba nerde yanlış yaptım
beyler yine ben ch acıyorum fakat oyun acılmıyor ch kapalı gözüküyor sunucuya baglanırken hata diyor acaba nerde yanlış yaptım
sende bendensin

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K
