HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar değerli TurkMMO kullanıcıları.
Burada belirtmiş olduğum ve Burada belirtmiş olduğum alt yapı dosyaları için iki konudada FreeBSD Sürümü belirtilmemiş yada ben göremedim.
Benim merak ettiğim şu, bu paketleri ben istediğim gibi istediğim FreeBSD Sürümünde kurarsam ne olur?
Örneğin ben BSD 14 Sürümünü kullanmak istiyorum diyelim fakat paket için belirttikleri sürüm BSD 11 olsun, ben bunu 14 de çalıştırırsam ne olur, yada ne gibi sorunlarla karşı karşıya kalırım?
Bu merakımı giderebilecek birisi varsa lütfen konu altında belirtirseniz çok sevinirim.
Herkese iyi forumlar diler, şimdiden teşekkür ederim.
Burada belirtmiş olduğum ve Burada belirtmiş olduğum alt yapı dosyaları için iki konudada FreeBSD Sürümü belirtilmemiş yada ben göremedim.
Benim merak ettiğim şu, bu paketleri ben istediğim gibi istediğim FreeBSD Sürümünde kurarsam ne olur?
Örneğin ben BSD 14 Sürümünü kullanmak istiyorum diyelim fakat paket için belirttikleri sürüm BSD 11 olsun, ben bunu 14 de çalıştırırsam ne olur, yada ne gibi sorunlarla karşı karşıya kalırım?
Bu merakımı giderebilecek birisi varsa lütfen konu altında belirtirseniz çok sevinirim.
Herkese iyi forumlar diler, şimdiden teşekkür ederim.

peki makefile içerisinde nelere dikkat etmem gerekiyor, mesela gcc sürümü falan makefile içerisinde mi geçiyor. Ayrıca konularda belirtilmiş bir kaç şey var mesela, onları bire bir sürümde indirmem gerekiyor anladım fakat desteği kalmadıysa manuel olarak el ile nasıl yükleyebilirim bunun bir anlatımı var mıdır?