HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
5.8 ve arte ekli altyapi deniyor ve bende bu isimle bi altyapi paylasiyorum.Buna sesli güldüm Teşekürler konuyu kırletmeyelim TÜRKCEMIZI düzeltelim okuyalım konuyu
Arte eklemeye üşenmeyip o altyapidan devam etmeniz mümkün olabilir
Do u understand?
Sesli güldüm kldsffklasdklkldfsads5.8 ve arte ekli altyapi deniyor ve bende bu isimle bi altyapi paylasiyorum.
Arte eklemeye üşenmeyip o altyapidan devam etmeniz mümkün olabilir
Do u understand?
Beni kendinlemi karıştırdın? Skilleri işlemeyen yapamadıgın bir arte paylaşmıssın ve onumu kullanacagım?5.8 ve arte ekli altyapi deniyor ve bende bu isimle bi altyapi paylasiyorum.
Arte eklemeye üşenmeyip o altyapidan devam etmeniz mümkün olabilir
Do u understand?
Bunun için müşterim geldi ve kullanmıcagımı söyledim bunuda düzeltmem eğer ki elinizde temiz hali varsa geçircegimi söyledim ve geçirdim bende kendıme geçirip kullanmaya karar verdim asıl şimdi sen benı anladın mı
skiller item protoluk basit bisey omu zor geldiBeni kendinlemi karıştırdın? Skilleri işlemeyen yapamadıgın bir arte paylaşmıssın ve onumu kullanacagım?
Bunun için müşterim geldi ve kullanmıcagımı söyledim bunuda düzeltmem eğer ki elinizde temiz hali varsa geçircegimi söyledim ve geçirdim bende kendıme geçirip kullanmaya karar verdim asıl şimdi sen benı anladın mı

Ben karakter istemedigim icin baska altyapiya gectim.
Ne masallar ne masallar
skiller item protoluk basit bisey omu zor geldi
Ben karakter istemedigim icin baska altyapiya gectim.
Ne masallar ne masallar
Beni kendin ile kıyaslama cocuk sen copy paste atarken ben sıfırdan libdagger oluşturuyorum sen .cpp .h ugraşırken ben liblerle boğuşuyorum buraya ınsanlara yazdırıp sana mı salca edeyim? sence gerçekten kazandırmaya ve kazanmaya ihtiyacım mı var? para her zaman 2 planda bu forumda ne yaşıyorsunuz anlamıyorum gelen müşterimin %3 kısmı gibisin bence bi kahve iç kendıne gel ben lınsace atsam sen ne atabılceksın ? tek amacın copy paste? Sayın Developer?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 780
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 937
- Cevaplar
- 431
- Görüntüleme
- 16K
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 550
