HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar öncellikle herkese iyi forumlar dilerim aradığım 1-120 sunucusunu aldım
ama şöyle bir sıkıntı var x firmasından VDS sunucusu kiraladım 8 gb ram'li(win10) ama viritualbox kurduğum zaman hata alıyorum sizlere soruyorum viritualbox uygulaması çalıştırırken ekran kartlı vds sunucusumu kiralamam gerekli?(kendi bilgisayarımda sorunsuz çalışıyor server viritualbox üstünden ama kiraladığım vds üstünde çalışmıyor) ekran kartı yok büyük ihtimalle ekran kartı olan vds'ler pahalı çünkü öyle diyorsanız öyle vds kiralıcam 
ama şöyle bir sıkıntı var x firmasından VDS sunucusu kiraladım 8 gb ram'li(win10) ama viritualbox kurduğum zaman hata alıyorum sizlere soruyorum viritualbox uygulaması çalıştırırken ekran kartlı vds sunucusumu kiralamam gerekli?(kendi bilgisayarımda sorunsuz çalışıyor server viritualbox üstünden ama kiraladığım vds üstünde çalışmıyor) ekran kartı yok büyük ihtimalle ekran kartı olan vds'ler pahalı çünkü öyle diyorsanız öyle vds kiralıcam 
