HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhabalar 2 hafta önce sıkıntısız sorunsuz kullandıgım m24pro metin2 botunu ara verdikten sonra sıkıntı çıkardı botdan başlat dediğimde gflogin başladı diyor ve kalıyor clientten ıdyı yazıp giriş yapmıyor clientte üste mail kısmına basınca giriş yapmaya başlıyor ama tekrar denediğimde aynı sorun oluyor. metin2 yi sildim tekrar yükledim botu sildim tekrar yükledim format attım tekrar denedim güvenlik duvarını virüs programlarını kapattım biosu resetledim anlayacagınız çogu şeyi yaptım ama çözüm bulamadım bundan 3 4 ay öncede aynı sorunu yaşıyordum çift mönitör kullandıgımda yapıyordu ama şuan çift monitör kulanmıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
