berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

TR TİPİ FİLES İLE ORTA EMEK SERVER HASRETİ

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler başlıkta da belirttiğim gibi, tr filesın aynısı veya benzeri olup basitleştirilmiş şekli neden hiç açılmıyor?

Eskiden 1-120 sunucular açılırdı yüksek userleri olurdu, kimse istemiyor mu orta emek olan güzel bir server?

Şöyle başladıktan 2-3 hafta sonra itemler yapılsa, vs ler atılsa ulaaaan...

Ciddi anlamda aşırı özlüyorum şu tr tipi orta emek serverleri, hem yohara cart curtta sarıyor bence, yüksek userli kolaylaştırılmış tr tipi server... Var bir hayalimiz.
 
İnsanlar artık sıkıldı galiba normalde güzel serverler oluyor ama artık herkes ve her şey para olmuş herkes bir wslik dönüşümlü pvp açıp parayı vurma derdinde hata bazı sunucular artık bu işi sezona döktü herkes para derdinde oyuncuda server sahibide.
 
İnsanlar artık sıkıldı galiba normalde güzel serverler oluyor ama artık herkes ve her şey para olmuş herkes bir wslik dönüşümlü pvp açıp parayı vurma derdinde hata bazı sunucular artık bu işi sezona döktü herkes para derdinde oyuncuda server sahibide.
Evet kral doğru söylüyorsun, eskiden tadı tuzu vardı eğlencesi vardı. Şimdi herşey para olmuş...
 
aynı dertten müzdarip biri olarak kollarımı sıvayıp ben dediğin tarzda bir server açtım. şu an hala düzenleme aşamasındayım. hazır böyle bir konu varken sorayım, orta-emek server'de şebnemler satıcıda olmalı mı? fiyatları nasıl olmalı? incelemek ve fikir alışverişi yapmak isterim, çünkü aynı kafaya sahibiz :)) burdan bir bakıp bana dönüş yapabilirsen çok sevinirim, tek başına zor başkalarının da fikirlerini almak lazım.
 
aynı dertten müzdarip biri olarak kollarımı sıvayıp ben dediğin tarzda bir server açtım. şu an hala düzenleme aşamasındayım. hazır böyle bir konu varken sorayım, orta-emek server'de şebnemler satıcıda olmalı mı? fiyatları nasıl olmalı? incelemek ve fikir alışverişi yapmak isterim, çünkü aynı kafaya sahibiz :)) burdan bir bakıp bana dönüş yapabilirsen çok sevinirim, tek başına zor başkalarının da fikirlerini almak lazım.
Reisim bana göre 1-99 eski bir sistem mesela. Ben şuan ki TR'nin sistemlerinde ama daha kolay versiyonu düşünüyorum. Server açma işleriyle ilgiliysen discord üzerinden bir muhabbet edelim seninle akşam. Kafamda çok deli dehşet işler var, fikir babası olmak ve öyle bir sunucuda da oynamaktan keyif duyarım :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst