noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Cevaplandı quest üst başlık nasıl yazabılırım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EFSANEJENNAR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 568

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar ben bırı oyuna gırsın dıye ustte Tabloda - Ali Aramıza Katıldı Diye Başlık Yazsın İstiyorum Ne Yaptımsa Yazmıyor Bırı Fıkır Verebılırmı Bana Ne Yazabılırım Diye

pc.get_name ( ) Bu Kodu Yazdım Olmadı Yazı Yzdım Olmadı

quest örnegımde attıgım gıbı
 

Ekli dosyalar

  • 6666666.png
    6666666.png
    58.3 KB · Görüntüleme: 0
Ağacım questi yok mu bunun object içinden birşeyler yapmaya çalışıyorsun. Nerden görüyorsunuz nerden öğreniyorsunuz buradan düzenlemeyi. Questinden düzenle questi güncelle bitti. He mevzu kodlamada problem yaşıyorsan sabah eve gidince yardımcı olurum.
 
Ağacım questi yok mu bunun object içinden birşeyler yapmaya çalışıyorsun. Nerden görüyorsunuz nerden öğreniyorsunuz buradan düzenlemeyi. Questinden düzenle questi güncelle bitti. He mevzu kodlamada problem yaşıyorsan sabah eve gidince yardımcı olurum.
Yaw Abi Ben questte anlasam niye buraya yazayim kurbam olayim siz daha iyi biliyorsunuz daha tercubelisiniz yeni yeni bu islere giriyorum wideo izliyorum carta bakiyorum curtta bakiyorum bende anlasam gunceleme falan filan kimsenin kafasini agirtmam bende arastiriyorum oyundaki hatalar bakiyorum sunuyuya yaziyorum destek vermiyorlar bende mejbur arastrdim burayi uygun gordum herkez buraya yaz dedi
 
Ağacım questi yok mu bunun object içinden birşeyler yapmaya çalışıyorsun. Nerden görüyorsunuz nerden öğreniyorsunuz buradan düzenlemeyi. Questinden düzenle questi güncelle bitti. He mevzu kodlamada problem yaşıyorsan sabah eve gidince yardımcı olurum.
zatn mevzu kodlama ben anlamiyorum kodlamada saq olsum arkadas kod yazdi o kodu ekledim car level birde kaldi questi bozuldu tekrar sildim kendine geldi quest
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst