HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yan hesabınla sen değilmişsin gibi yorum atıyorsun "zıvıklayan" kim ? , Video atsana? fix source'i satışa sunmuşsun. Milleti boşa kandırmaya çalışma Bypass şayet güncel olarak çalışsaydı "X" Korumaların da istenilen botların aylık fiyatı 3K yarısını Bypass yapan kişi alır 10 Kişi alsa 15K fiyat aylık şimdi sen source(fixli) 20K satıyorsun tek sefer basit mantık da bile eleniyorsun. "Zıvıklayan"
kardeş sen, discordta beraber bulunduğumuz sunuculardaki, bireysel mesajlarımıza ve bu forumdaki toksikliğine istiden net bir şekilde söyleyebilirim ki hastasın. hiç bir konuda hiç bir şey bilmeden, bilmediğin teknik kelimeleri bilmediğin bir inglizce ile tabiri caiz ise mabadından sallayarak insanlara kendini kanıtlamaya çalışan bir icel olduğun kanaatindeyim. Daha önce açtığın bypass konuları, benim konularıma verdiğin mesajlar ya da gerçekten bu işler ile ilgilenen diğer insanların konularında hiç bir anlam ifade etmeyen sallamasyon teknik açıklamaların bunların kanıtı.bunu bir hakaret olarak algılama, yalnızca bireysel gözlemim.
o yüzden bu seni kaale alıp vereceğim tek cevap.
Son düzenleme:
Hiç yazdıklarından bir şey anlamadım Türkçe den kopmuş gibisin, ilk defa cevap verdim oda bu paylaşımına sen ve yanındakiler gibi Fake hesaplara başvurup sağ sol da dolaşmıyorum ihtiyacım da yok. Attığın ss hiç bir anlam ifade etmiyor dediğim gibi video paylaş güncel olarak.kardeş sen, discordta beraber bulunduğumuz sunuculardaki ve bireysel mesajlarımıza ve bu forumdaki toksikliğine istiden net bir şekilde söyleyebilirim ki hastasın. hiç bir konuda hiç bir şey bilmeden, bilmediğin teknik kelimeleri bilmediğin bir inglizce ile tabiri caiz ise mabadından sallayarak insanlara kendini kanıtlamaya çalışan bir icel olduğun kanaatindeyim. Daha önce açtığın bypass konuları, benim konularıma verdiğin mesajlar ya da gerçekten bu işler ile ilgilenen diğer insanların konularında hiç bir anlam ifade etmeyen sallamasyon teknik açıklamaların bunların kanıtı.bunu bir hakaret olarak algılama, yalnızca bireysel gözlemim.
o yüzden bu seni kaale alıp vereceğim tek cevap.
Cidden tek başarısı sağa sola sallamak olan aciz bir insan evladı olduğun içi sana üzülüyorum açıkçası.Tek niteliğinin bu olması ne kadar acınasıHiç yazdıklarından bir şey anlamadım Türkçe den kopmuş gibisin, ilk defa cevap verdim oda bu paylaşımına sen ve yanındakiler gibi Fake hesaplara başvurup sağ sol da dolaşmıyorum ihtiyacım da yok. Attığın ss hiç bir anlam ifade etmiyor dediğim gibi video paylaş güncel olarak.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 3K
