HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
pardon agalar ayıp olduysa
herkesin yorumunu okudum gm arkadaşım bile 3 ay dır metin2 açmıyo çünkü açdığında büsürü şeye ewet demesi lazım ama ban yiyener şunu bilin ki gm de hile kulanıyo ben haha şu :ScaLe
herkesin yorumunu okudum gm arkadaşım bile 3 ay dır metin2 açmıyo çünkü açdığında büsürü şeye ewet demesi lazım ama[ban yiyener şunu bilin ki gm de hile kulanıyo [/SIZE]ben haha şu :ScaLe[
çünkü nasıl ban yapma hilesi var yani başka çarı ban yedirme +REP İ GM BULDU P** GMMMMMMMMMMMMMMMMMM
S.a.arkadaş bu gm sekana neden yok oo benim 61 lvl adamımı banladı hiç birşey sölemaden hamde süresiz ilk uzaklaştırma vermesi lazım degilmi veya ikaz etmesi ama hiç bişey sölemeden banlandım ve 32 yaşındayım iki çocugum var çok bzuldum ailecekk bana yardım nası ulaşırım bu gm dekanaya veya nasıl açılır saygılar
ufak atta civcivler yesinn :l04:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 70
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 479
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 745
