HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba,
Şu an bir server üzerinde baz adresleri ve offsetleri bulmaya çalışıyorum. Korumasız serverlarda bu işlemi sorunsuz hallediyorum ama şu an takıldığım serverda işler biraz karışık. Şimdilik sadece playerX, BinekX gibi bazı değerleri bulabildim. Ama GetTargetVID ile ilgili bir türlü emin olamıyorum; bana çok yüksek değerler veriyor. Mesela, yetenek öğretmenlerine sağ tık yaptığımda değerler sırasıyla +1 şeklinde artıyor. Bu değeri kullanarak saldırı değerini bulmaya çalışsam da doğru pointerları bulamıyorum. GetTargetVIDden aldığım değeri oraya koyduğumda işler yürümüyor. Bir de Reference Strings üzerinden pointer ararken şöyle bir hata ile karşılaşıyorum: "CInstanceBase:: PushTCPState You can't send move packets to yourself!"
Şu an bir server üzerinde baz adresleri ve offsetleri bulmaya çalışıyorum. Korumasız serverlarda bu işlemi sorunsuz hallediyorum ama şu an takıldığım serverda işler biraz karışık. Şimdilik sadece playerX, BinekX gibi bazı değerleri bulabildim. Ama GetTargetVID ile ilgili bir türlü emin olamıyorum; bana çok yüksek değerler veriyor. Mesela, yetenek öğretmenlerine sağ tık yaptığımda değerler sırasıyla +1 şeklinde artıyor. Bu değeri kullanarak saldırı değerini bulmaya çalışsam da doğru pointerları bulamıyorum. GetTargetVIDden aldığım değeri oraya koyduğumda işler yürümüyor. Bir de Reference Strings üzerinden pointer ararken şöyle bir hata ile karşılaşıyorum: "CInstanceBase:: PushTCPState You can't send move packets to yourself!"
Son düzenleme:
Player base ve mob base adreslerini bulmakla ilgili zamanında birisi video çekmiş ve şu anda o video kaldırılmış. Yüzlerce insan bunu arıyor diyebilirim. Öğretmeniz mümkün mü ?
Korumasiz serverlarda aslinda pek zor degil ama suan denedigim server da yaptigim islemler olmuyorPlayer base ve mob base adreslerini bulmakla ilgili zamanında birisi video çekmiş ve şu anda o video kaldırılmış. Yüzlerce insan bunu arıyor diyebilirim. Öğretmeniz mümkün mü ?
korumasız serverlerde bahsettiğim ikisi nasıl bulunuyor anlatım yapabilir misin hocamKorumasiz serverlarda aslinda pek zor degil ama suan denedigim server da yaptigim islemler olmuyor
Forumda yeterince konu var aslinda ama bulamazsan tabikide yardimci olabilirimkorumasız serverlerde bahsettiğim ikisi nasıl bulunuyor anlatım yapabilir misin hocam
