Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com

Ereban: Shadow Legacy İncelemesi

Lorenzo ✓

www.lorenzo.works
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye Turkmmo Discord Nitro Booster
Yönetici
VIP Üye
Dergi Editörü
Yarışma
Yönetici
Developer
Paylaşım
Admin
Katılım
25 Ara 2015
Konular
2,204
Mesajlar
5,360
Reaksiyon Skoru
3,170
Altın Konu
55
Başarım Puanı
364
TM Yaşı
8 Yıl 6 Ay 25 Gün
Online Süresi
83d 2h 46m
MmoLira
50,943
DevLira
24

RisaMt2 Orta Emek Kalıcı Sunucu - Bireysel Farm Alanları - WON EP TL Ödüllü Etkinlikler HEMEN TIKLA!

2016'daki Aragami'nin ruhsal halefi gibi hissettiren Ereban : Shadow Legacy, sizi karanlıkla bütünleşebilecek ölümcül bir gölgeye, nihai gizlilik operasyonuna dönüştürüyor. Ancak oyun, başarılı bir gizlilik oyunu için gereken zorluğu tam olarak sunmuyor, çünkü öğreneceğiniz ilk numara tüm oyunu sorunsuz bir şekilde tamamlamanızı sağlayacak. Platform cephesinde çok daha iyi bir performans sergiliyor ve karakter kadrosunun biraz detaylandırılması gerekse de, yaşadıkları fütüristik bilim kurgu dünyası, renkli manzaralar ve ilgi çekici bilgi parçacıklarıyla besleniyor.

Adından da anlaşılacağı gibi Shadow Legacy'nin ana özelliği gölgeleri kullanmasıdır. Gölgelerle bir olma ve gölgeleri manipüle etme konusunda doğuştan gelen yeteneğe sahip bir halk olan Ereban'ın sonuncusu olan Ayana olarak oynuyorsunuz. Ayana, gölge birleştirme yeteneğini kullanarak gölgelerin içine dalarak düşmanların yanından geçebilir, duvarlardan gizlice geçebilir ve cesetleri yok edebilir, böylece sizi alet kemerinizin en güçlü olduğu gölgelere yapışmaya teşvik eder. Bu gölge yeteneklerinin yanı sıra, Ayana'nın çeşitli gelişmiş aygıtları vardır; bunlardan bazıları düşmanları ve duvarların arkasından işaretleyen bir keşif darbesi gibi her zaman kullanışlıdır, diğerleri ise hedefleri sersemleten mayınlar gibi daha durumsaldır ve aydınlatma durumuna bakılmaksızın çalışırlar.


Başlangıçta bunun, çoğu Ayana'yı tek vuruşta alt edecek olan düşmanları gizlice geçmek için birçok fırsat ve strateji sunacağını düşündüm. Onu alt etmek isteyen çok çeşitli düşmanlar var; standart düşmanlar, karanlığınızı ortadan kaldırmak için taşıdıkları el fenerinin ötesinde çok fazla tehdit oluşturmazlar, ancak daha usta keskin nişancılar sizi uzaktan fark edebilir ve sinsi droidler oraya gidebilir. Eğer kendini belli eden ışıltıyı aramaya zaman ayırmıyorsan, görünmezlik gününüzü mahvedebilir. Ve bir de oynanıştan ziyade ahlaki bir ikilem sunan insan düşmanlar var; her seviyeye hakim olan mekanik droid benzeri düşmanlar cezasız bir şekilde öldürülebilirken, yaşayan ve nefes alan insan işçileri öldürmek Ayana'nın ahlakını ve diğerlerini olumsuz yönde etkileyecektir. ' onun algısı (buna daha sonra biraz daha değineceğim).

Ne yazık ki, Ayana'nın gölgelere karışma ve görünmeden geçme konusundaki doğal yeteneği çok güçlü; aslında o kadar güçlü ki, başka hiçbir şeye güvenmenize gerek yok. Düşmanlar da pek akıllı değiller, dolayısıyla yalnızca gölge birleştirmeye güvenseniz bile onlardan kaçınmak kolaydır. Bu, görülmeden veya insanları ölümcül bir şekilde kesmeye başvurmadan tüm oyunu tamamlamanın aslında oldukça kolay olduğu anlamına gelir, bu da konu bir çevreyi dolaşmaya gelince eleştirel düşünmeye sizi zorlayacak kadar yeterince muhalefet sağlamayan gizli bir oyun yapar. tehdit. Düşmanları daha akıllı veya daha fazla hale getirecek herhangi bir zorluk ayarı da yok - ancak her seviyede kaç tane çevresel kılavuzun görüneceğini ayarlayabilirsiniz (gitmeniz gereken genel yönü gösteren mor lambalar veya mor boya, çünkü örnek).

Duvarlar boyunca ilerleyebildiğinizde korumaları geçmek oldukça kolaydır.
Shadow Legacy, üçüncü bölümünde ne olabileceğine dair baştan çıkarıcı bir bakış açısıyla sizi eğlendiriyor ve size açık bir alanda herhangi bir sırayla çeşitli görevleri yerine getirebileceğiniz bir oyun alanı sunmak için normalde doğrusal olan gizlilik seviyelerinden kısa bir süreliğine kurtuluyor. Bu açık alanda, daha doğrusal bir mücadeleye sürüklenmek yerine, her bir göreve nasıl yaklaşacağınız konusunda daha fazla seçeneğiniz var. Hataların daha ciddi bir etkisi vardır çünkü bir alandan diğerine geçmiyorsunuz; hepsi birbirine bağlı büyük bir konum, eylemleriniz çığ gibi büyüyerek istenmeyen etkilere dönüşebilir. Ayana'nın yetenek ve alet çeşitleri de bu seviyede çok daha fazla işe yarar. Düşman hareketlerini izlemek ve haritalamak için kullanılan dürbünler, devasa bir açık alanda, örneğin kapalı bir laboratuvar veya şehir caddesinden çok daha değerlidir. Ancak oyun bir daha asla bu formatı seçmiyor ve bunu yaparken beni olabilecekleri dilemeye bırakıyor.

Oyunun kredisine göre, Shadow Legacy'nin arka yarısında platform oluşturma açısından bazı yaratıcı parçalar var; özellikle bir bölüm, o noktaya kadar öğrendiklerimi tek bir hızlı şekilde kullanmam için beni ne kadar iyi zorladığı ve cesaretlendirdiği için hayran kaldım tempolu eldiven. Gölge birleştirme, normalde imkansız olan atlamalar yapmak için gölgelerden dışarı çıkmak veya basit bilmeceleri çözmek için çevreyle etkileşime geçmek için kullanılabilir; bu beceriler, oyun ilerledikçe giderek daha karmaşık hale gelen zorluklar için geçerli becerilerdir. Shadow Legacy mükemmel bir gizlilik oyunu olmaktan uzak olsa da iyi bir platform oyunudur. Çevresel unsurlar çeşitli gölgeler yaratır (bazıları garip şekilli, bazıları hareket eden ve daha da fazlası değiştirilebilir) ve gözlerden uzak bir platforma nasıl ulaşılacağını bulmak bazen kendi içinde bir bilmecedir. Ayana'nın gölge birleşimine bağlı dayanıklılık ölçer göz önüne alındığında çözülmesi daha zorlu ve daha ödüllendirici. Yalnızca hangi gölgelerin hareket edeceğini, takip edileceğini veya aralarında geçiş yapılacağını bulmakla kalmaz, aynı zamanda bunu genellikle zamanında yapmanız gerekir.

Shadow Legacy'de karakter gelişimi özellikle yardımcı oyuncu kadrosu söz konusu olduğunda aceleye getirilmiş gibi geliyor.
Bu platform zorluklarına hizmet eden Shadow Legacy, çöldeki bir karakoldan özerk bir fabrikaya kadar uzanan renkli bir yerel ortam çeşitliliğine sahiptir. Benim favorim, bir zamanlar orada yaşayan insan yaşamının ipuçlarını veren, artık sokaklarda devriye gezen ve bunun en iyisi olduğunu vaat eden otonom dronlar dışında hiçbir hareketten yoksun olan kentsel bir cadde. Ara sıra grafitiler ve metin kayıtları, herkese daha iyi bir yaşam vaat eden kurumsal devralmaya yol açan, insan vatandaşlar arasında artan özerklik kaybına işaret ediyor. Batan güneşe karşı çerçevelenen o kadar ürkütücü bir seviye ki sokağın yavaş yavaş gölgelerle kaplanmasına neden oluyor. Ayana'nın kendisini arayan muhafızların arasından gizlice geçmek için aynı gölgeleri kullanması çok uygun geliyor; bu, baskıcı rejimin çabalarının direnişi durduramamasına paralel olarak - bu tek şehir blokundan o kadar çok hayat sıkıştırdılar ki artık yaşanacak hiçbir şey yok Ayana'yı yetkililere ihbar edecek ruh, sadece aptal, kolayca kandırılabilen makineler.

Ayana'ya bu zorluklarda rehberlik etmek, hiçbir zaman nefes alacak yer bırakmayan bir hikaye. Başlangıçta, güçlerini bilinmeyen bir amaç için kullanmaya kararlı olan yapay zeka kontrollü bir varlık tarafından tuzağa düşürülen Ayana, kendini hızla kurumsal tiranlıktan kurtarmaya çalışan direnişle birlikte çalışırken bulur. Ayana, onların teröristten başka bir şey olmadıklarını duyduğu için onlarla çalışmaktan çekinir, ancak grubun Ereban halkı hakkında bildiği her şeyi ona vermesi koşuluyla benzersiz becerilerini yardım etmek için kullanmayı kabul eder. Burada tanıdık da olsa bazı ilginç anlatı temaları var, ancak Gölge Mirası bunların içinden hızla geçiyor; Ayana, örneğin, bunu yapacak hiçbir katalizör verilmemesine rağmen, direnişin amacını oldukça hızlı bir şekilde benimsiyor.

Oyunda en sevdiğim alan burası. Çok güzel ve bir o kadar da ürkütücü.
Oyunun üçüncü bölümünde Ayana, direniş üyelerinin terörist olduğu yönündeki suçlamaları hafifletmeye yardımcı olmak için insanları kurtarması konusunda uyarılıyor. Bu, oyunun ahlak sistemidir; Ayana'nın tasarımının rengini, onu ne kadar kana susamış bir şekilde oynadığınıza bağlı olarak parlak beyaz veya uğursuz mora doğru değiştirir. Anlayabildiğim kadarıyla, bunun sonuçları oyunun son seviyesindeki yalnızca küçük bir anı etkiliyor; bu, anlatısal açıdan pek bir getirisi değil.

Hikayenin belirli noktalarında Ayana, gölge güçlerini yükseltebilir ve iki yetenek ağacından birinde yeni dalların kilidini açıp açmama seçeneğiniz vardır. Bir dal, adımlarınızı yavaşlatmak gibi ölümcül olmayan yeteneklere yönelirken, diğeri, yaptıklarınızın keşfedilmemesi için cesetleri saklamayı kolaylaştırmak gibi sizi daha iyi bir katil yapacak becerileri tercih ediyor. Bu, tek bir oyunda her iki dalın da kilidini tamamen açmak imkansız olduğundan eğlenceli bir tekrar oynanabilirlik yaratır, ancak yine de gölge birleştirme çok güçlüdür. Yeni güçler harika ama onları hiç kullanmak zorunda kalmadım çünkü gölge birleştirme, bir seviyeyi fark edilmeden geçmeyi oldukça kolaylaştırıyor. Kabul ediyorum, ölümcül olmayan bir koşuyu seçtim. Hareket eden her şeyi öldürdüğüm bir oyun planlasaydım, gardiyanları bir şeylerin ters gittiği konusunda uyarmamak için cesetleri saklayan veya aynı anda birden fazla düşmanı öldüren daha fazla güce güvenmem gerekebilirdi.

Ereban: Shadow Legacy benim için tuhaf bir yerde duruyor. Bir gizlilik oyunu olarak, baş kahraman Ayana'yı her seferinde aynı gölge birleştirme becerisiyle herhangi bir hedefi gizlice geçebilecek tek hileli bir midilliye dönüştürerek beni nadiren zorladı. Ancak bir platform oyunu olarak Shadow Legacy, giderek daha karmaşık hale gelen ve üstesinden gelinmesi ödüllendirici bazı eğlenceli bulmacaları bünyesinde barındırıyor. Ayana'nın, bütün bir medeniyeti yok etmeyi planlayan otonom derebeylere karşı çıktığı yolculuğa hiçbir zaman tam olarak bağlanamadım, ancak duvarların üzerinden gizlice geçip karanlığın içinden patlayarak, atlayışlarımı bir yel değirmeni ve rüzgarın hareketi ile zamanlamaya çalışırken çok eğlendim. düşürdüğü dönen gölge. Bu tırnak ısıran anlar, hiçbir şeyden haberi olmayan bir droidin yanından gizlice geçtiğim onuncu sefer değil, beni etkisi altına alan anlardı.

 
Konunun en az %75 - %80 oranında orjinal olması gerekmektedir. Yani kendi anlatımınız olmalı. Anlam bozukluklarından dolayı da konu reddedilmiştir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Geri
Üst