berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kontrol Ediliyor address type mob find

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hugochambel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Selamlar arkadaşlar, bir konuda yardıma ihtiyacım var. Mob varlık listesini, oyuncu varlık listesini bulmayı biliyorum ancak varlığın türünü nasıl kontrol edebileceğimi bilmiyorum. Bir metin mi yoksa bir mob mu olduğunu kontrol etmem gerekiyor, yardımcı olabilecek birisi var mı? Eğer yanlış bir şey söylediysem özür dilerim, ana dilim Türkçe değil.
 
Entity list içerisinde 1.offset 0'dan başlayarak +4 ekleye ekleye mobların arasında gezebilirsin. Bu entity'lerin içerdiği özellikleri dissect data/structures yaparak bir liste şeklinde görebilirsin, orada type sayısal olarak mevcut. Örneğin eğer entity metin ise 2 player ise 1 gibi ( Tam değerlerini hatırlamıyorum.)
 
Entity list içerisinde 1.offset 0'dan başlayarak +4 ekleye ekleye mobların arasında gezebilirsin. Bu entity'lerin içerdiği özellikleri dissect data/structures yaparak bir liste şeklinde görebilirsin, orada type sayısal olarak mevcut. Örneğin eğer entity metin ise 2 player ise 1 gibi ( Tam değerlerini hatırlamıyorum.)
Yardımınız için teşekkürler, ancak şu rakamları bilmem gerekiyordu bulmak için "offset"
 
Selamlar arkadaşlar, bir konuda yardıma ihtiyacım var. Mob varlık listesini, oyuncu varlık listesini bulmayı biliyorum ancak varlığın türünü nasıl kontrol edebileceğimi bilmiyorum. Bir metin mi yoksa bir mob mu olduğunu kontrol etmem gerekiyor, yardımcı olabilecek birisi var mı? Eğer yanlış bir şey söylediysem özür dilerim, ana dilim Türkçe değil.
GetInstanceType


 
GetInstanceType


Teşekkürler,Ben kullanırım "pointer" , ama bu çok yardımcı oldu. Temelde silah tipine 62c eklemem gerektiğini buldum.

Bu arada, "autopickup" işaretçisini bulmama yardım edebilir misiniz?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst