HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bildiğim kadarıyla rain files bir source code ile gelmiyor, VDH ile yerel sunucu kuruluyor. oyunu ayarlayıp açıp oynayabiliyoruz.
Peki nasıl oynuyoruz ? Oyundaki RNG sistemi, hasar hesaplaması, matematiksel formüller vs. kaynak kodu aracılığı ile yapılmıyor mu? Yani VDH içinde kaynak kodları bulunması gerekmiyor mu? VDH'de FreeBSD kurulu server files'ın VDH içinde olması gerekmez mi ? Bu bir tek benim aklıma gelmiş olamaz ulaşmaya çalışan oldu mu veya düşündüklerim saçmalık mı? Açıklayacak biri varsa sevinirim.
Peki nasıl oynuyoruz ? Oyundaki RNG sistemi, hasar hesaplaması, matematiksel formüller vs. kaynak kodu aracılığı ile yapılmıyor mu? Yani VDH içinde kaynak kodları bulunması gerekmiyor mu? VDH'de FreeBSD kurulu server files'ın VDH içinde olması gerekmez mi ? Bu bir tek benim aklıma gelmiş olamaz ulaşmaya çalışan oldu mu veya düşündüklerim saçmalık mı? Açıklayacak biri varsa sevinirim.
