HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
someone can share a screenshot for the correct server files to run the files (Game +SQL )and the BSD version there are many versions in the folder and at the moment i cant pass from the login page, i cant login in game but i can access to the database using navicat
thanks
thanks
13.1 frebsd mysql 5.6Birisi dosyaları (Game +SQL) ve BSD sürümünü çalıştırmak için doğru sunucu dosyalarının ekran görüntüsünü paylaşabilir, klasörde birçok sürüm var ve şu anda giriş sayfasından geçemiyorum, oyunda oturum açamıyorum ama yapabilirim navicat kullanarak veritabanına erişim
teşekkürler
just shuffle a few things from the wom2 filesomeone can share a screenshot for the correct server files to run the files (Game +SQL )and the BSD version there are many versions in the folder and at the moment i cant pass from the login page, i cant login in game but i can access to the database using navicat
thanks
it works for me 12.2 mysql 5.6
LinkBSD :
root
dev
Locale/germany/battlepass içindewhich mysql did you use?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Anket
- Cevaplar
- 88
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 48
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 2K
