HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
rahmetli MaXmi
bir zamanlar çok uğraşırdı m2m için.
bir zamanlar çok uğraşırdı m2m için. Huzur içinde uyusun diyelim.rahmetli MaXmibir zamanlar çok uğraşırdı m2m için.
Why don't you use Tunga's freebsd.frebsd sıfresı nedır
There will be many people who want to translate it into Turkish and use it for entertainment purposes. It doesn't matter if it's Turkish or not, After all, we do not think that anyone will use this file on an active server, do we?
Original files were totally in turkish. Yes it have src (base 40k) and some fix but still. Anyway good luck with the translation, learn some hungarian then, it's a great languageİçeriğin türkçe olmaması paylaşılan dosyaları kullanmamamız için bir sebep değil. Bu nasıl bir mantık? burası turkmmo ve türklerin yaygın olarak kullandığı ve paylaşım yaptığı bir paylaşım platformu olsa da sadece sırf türk forumu olduğu ve sadece türklerin bu platformu kullanabileceği anlamına gelmez. Aynı zaman da yabancı kullanıcılarında paylaşım yapmasına izin veren büyük bir paylaşım platformudur. Senin düşünce şekline göre hareket edecek olursak ozaman burası da türk forumu olduğu için hadi ozaman sende ingilizce konuşma türkçe konuş niye ingilizce konuşuyorsun?![]()

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
