Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com

High on Life İncelemesi

oscar

son of god
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Fahri Üye
TM Üye
Katılım
1 May 2009
Konular
9,669
Mesajlar
20,671
Reaksiyon Skoru
7,226
Altın Konu
211
Başarım Puanı
559
TM Yaşı
15 Yıl 4 Ay 19 Gün
Online Süresi
29d 6h 49m
MmoLira
16,738
DevLira
18

RisaMt2 Orta Emek Kalıcı Sunucu - Bireysel Farm Alanları - WON EP TL Ödüllü Etkinlikler HEMEN TIKLA!

Adsizf13d974fdae9ad7d.png


High On Life bir FPS oyunu olarak bize göre alışık olmayan bir oyun ismi bence. Ancak oyun ortamında ilk görüşümüzü yapmak gerekirse, görselleri, ses oyunculuğu ve karakterleri ile ayakta durduğunu söyleyebiliriz.. Adult Swim'de Rick and Morty ile tanınan geliştirici Squanch Games ve yazar Justin Roiland, bize şöyle bir açıklama yaptı;
Oyuncular bu mizah tarzından hoşlandıkları sürece oyundan zevk alabilirler. Ama bazı oyunculara bu mizah fazla bile gelebilir.


High on Life bizleri ilginç bir girişle karşılıyor. Oyunun bize sunduğu 3 şey var: Bizi neyin beklediğini gösteriyor, kahramanını tanıtıyor ve bize bir başlangıç eğitimi gösteriyor. Geliştiriciler, ekipleriyle birlikte bizce iyi bir iş çıkardılar. Oyuncular bu oyunun mizah tarzı, tipik konusu ve küfür seviyesi için beklentisini yüksek tuttular. Bir oyuncu en azından oyuna girdiği anda gülmek istiyor ve eğer gülmezse, muhtemelen oyunun geri kalanını ve şakalarını beğenmeyecektir.

Oyunun girişi, ana karakterin kız kardeşi Lizzie tarafından bizleri karşılıyor, oyuncular birkaç farklı seçenek arasından görünüşlerinide değiştirmeyi istebilirler tabii ki. Bize sunulanların hepsi hazır karakterler, ama en azından bazı seçenekler var. High of Life , Dünya işgal edildiğinde ve insanlar uzaylılar için tercih edilen duyarlı bir yemek haline geldikçe ana olay örgüsünü hızla daha da genişler. Türü ve gezegeni kurtarmak için ana karakter, özellikle G3 uyuşturucu kartelinin üyelerini arayan bir ödül avcısı olur.

Adsiz6bd0fe0bbb29b7f9.png


High on Life'ın görselleri bence çok şeker. Çarptığınız ve yürüdüğünüz her alan, etkileşime girebileceğiniz çok çeşitli karakterlerle parlak ve renklidir. Oyunculara atılan görsel ayarı oldukça iyi destekliyor. Müzik ve ses tasarımı oyunun her bölümüne uyuyor ve müziği savaş sırasında veya farklı dünyaları tekrar ziyaret ederken tekrar tekrar çalarak kendinden nefret ettirmiyor.

Adsiz2013843bbc932c7b.png


Burada seslendirme konusunda bir şeyin altını çizmek istiyorum. Bazı unsurlar, geliştiricilerin amaçladığı kadar iyi oturmamış olsa da, High on Life'ta oynayan ses ton/mizah açısından mükemmel olduğunu ve oyunun bazı kısımlarını bizlere daha iyi kalitede sunduğunu söylebiliriz. High on Life'ın oyunda ve AI seslerinde ve AI sanatının bazı kısımlarının daha iyi uyguladığına daha dikkat edilmeli . İlk oyuna girdiğimde, yapay zeka diye bağıran herhangi bir şeyle karşılaşmadım, ama geriye dönüp baktığımda merak ettiğim şeylerde var tabii. Şahsen, yapay zeka sanatı/sesi ile ilgili bir problem göremedim, ancak orijinal sanatçıların oyun boyunca bir yerde tazmin edilmesi gerekiyor ve herhangi bir projede uygun şekilde kullanılması gerekiyor. Sıradan bir gözlemle söyleyebileceğim kadarıyla, High of Lifeortaya bize sunduğu bu ayrıcalığı iyi bir şekilde kullandı.

Oyuncular, bir tabancaya eşdeğer olan Kenny ile hızlı bir şekilde tanışma fırsatı sağlıyor. Ancak birkaç bossu yendikten sonra diğer Gatlianları ele geçirmek uzun sürmüyor Knifey, bir kez açıldıktan sonra bizim için çok eğlenceli bir hale dönüşmeye başlıyor. Ancak ne yazık ki, ödül öldürmelerinizin kanıtını elde etmenin zamanı gelene kadar bize istediğimizi vermiyor.

Adsiz8960104f48dd5fa5.png


Kenny (Tabanca), Gus (Av Tüfeği), Sweezy (SMG) ve Creature'ın (Bomba Fırlatıcı) hepsinin ortak bir yanı var ve çok konuşuyorlar. Başlangıçta, konuşan silahlar aslında eğlencelidir, ancak oyuncular bir veya iki saatlik sürekli yorum ve küfürden sonra bu durumu sinir bozucu bulabilirler. Neyse ki, yorumların sıklığını azaltmak için bir ayar var. Dört ana silahın her birinin bir birincil saldırısı, bir ikincil işlevi/saldırısı ve özel bir yeteneği vardır. Bunlar, yerel rehin dükkanından yükseltmeler satın alınarak veya belirli dünya haritalarında bulunan dükkanlar aracılığıyla geliştirilebilir. Oyuncuların sadece savaşta değil, belirli yerlere ulaşmak için de farklı özel yetenekler kullanması gerekecek.

Oyuncular ana hikayede ilerledikçe, çeşitli haritalarda gezinmeye yardımcı olacak ek öğelerin kilidini de açarlar. Bu, tamamlanmış dünyalardan bazılarına geri dönmeyi değerli kılar çünkü oyuncular yeni alanlara ulaşabilir ve yükseltmeler ve ticaret kartları için harcamak üzere oyunun birincil para birimi pezolarından daha fazlasını toplayabilir. Tipik jetpack, mag botları ve kıskaç ücretlerinin tümü mevcut ve iyi uygulanmış.

Adsizddc6be4f2582886d.png


Mekanikler size tanıdık geliyorsa, çünkü bizim için öyleler. High on Life , FPS türünde yeni bir çığır açmıyor. Silah sesi iyi ve savaş oldukça hızlı. Oyuncular, Knifey'nin saldırısını kullanarak yakın dövüş menziline girebilirse, aşırı güçlü ve kendilerini tatmin oluyormuş gibi hissetmiş olurlar. Seviyeler iyi tasarlanmış ve jetpack'in kilidi açıldıktan sonra uçuştan iyi yararlanıyor. Geliştiriciler ayrıca, ana görevler sırasında oyunculara rehberlik etmek için farklı haritalara iyi yerleştirilmiş oklar ekledi ve etkileşimli yüzeyler/çıkıntılar, ortam içinde çok fazla yersiz olmadan kolayca tanımlanabilme imkanı da sundu.

Her ödül için çeşitli bosslar da tanıdık saldırılardan yararlanır. Her biri bir kaç denemede kolayca oyuncunun karşısına çıkabiliyor. Düşmanın yapay zekası ise sınırlıydı, esas olarak kendimi ulaşılması zor yerlere yerleştirdiğimde düşman sınırlarını bana açıkca gösterebiliyordu. Mekanik, dövüş ve ana hikaye tamam olsa da oyun, şık animasyonları, ses tasarımı ve ile bizden artı bir notu hakediyor. Bu unsurlar, bu yeni evreni bizce eğlenceli hale getirmeye biraz da yardımcı oldu gibi, Kendimi sürekli olarak hangi silahın farklı olaylara nasıl bakacağını izlerken ve diyalog sırasında sadece çekip gitmemden şikayet eden karakterlere geri dönerken buldum. Bir oyuncunun ne kadar High on Life bağımlısı olduğuna bağlı olarak, yaklaşık 10 ila 15 saatlik bir oyun oynaması amaçlanır. Ben görevi 7,5 saatte bitirdim, bu nedenle oyununuza göre sizde farklılık olabilcektir.

Gatlianların sürekli gevezeliği bazen can sıkıcı olabiliyor, Hiç konuşmayan bir kahramana sahip olmak için hoş bir değişiklik olurdu. Yine de, geliştiricilerin onları biraz bilerek sinir bozucu hale getirmiş olabileceğini düşünüyorum. Oyun sırasında onlarla güçlü bir bağ kurmayı hedefliyor olabilirler. Bazı seviyeler/haritalar da biraz az gelişmiş ve aceleye getirilmiş gibi geldi. Örneğin, Gatlianların evinde daha çok şey yapılabilirdi ve son iki ödül bana şahsen çok kısa geldi.

Oyunu oynarken birkaç küçük teknik sorunla karşılaştım. Oyun iki kez çöktü, ancak normal kaydetmeden yeniden başlamak, oyuna geri dönüp kaldığım yerden devam etmemi kolaylaştırdı. Bir noktada, ölmem gerekirken zehirli bir sümüklüböceğin içine düştükten sonra kendimi alışılmadık bir noktada buldum. Bunun yerine, zehirli sıvının hemen altındaki bir arazide durdum ve yukarısı dışında herhangi bir yöne hareket ettim ve öldüm, Ondan sonra ise ölü çamurun altındaki aynı noktada yeniden doğdum. Neyse ki jetpack'e o zamana kadar sahiptim ve Gus'ın özel yeteneğinin yardımıyla kurtulmayı başardım.

High on Life , harika ses oyunculuğuna ve keşfedilecek ilginç yeni bir evrene sahip makul bir FPS'dir. Oyunda çok güldüğüm bir nokta bulamasam da, Rick and Morty'nin mizahından hoşlanan biriyseniz bu deneyimden de büyük olasılıkla keyif alacaksınız. Sadece farklı noktalarda konunun bazıları için rahatsız edici olabileceğinin ve küfürlerin hemen hemen hep aynı olduğunun farkında olun. High on Life , Justin Roiland'ın bazı hayranları için bile çok fazla olabilir. Oyuncular, diğer FPS oyunlarında bulunmayan mekanik ve dünya geçişi için yeni bir şey bulamayacak olsa da, gelecekteki DLC ve/veya devam oyunları için iyi geliştirmedir.
 
Son düzenleme:

Paylaşım için teşekkürler.​

 
Paylaşım için teşekkürler.
 
Güzel bir inceleme, elinize sağlık.
 
paylaşım için teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Geri
Üst