HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çalışır dostum32 bitte çalışırmı
Bot: Bilgisayarın insanın yapacağı bir eylemi kendi başına ve sürekli olarak yapmasıdır canım kardeşim benim.Öneri için teşekkürler bundan sonraki konularımda bot tabirini kullanmamaya dikkat ederim.
Fakat size kimse Metin botu olduğunu söylemedi konuda hileden ekran görüntü var özellikler belli siz 2 dknızı ayırıp okusaydınız bir sorun kalmayacaktı.
Başlığı Hiera2 Speed hack falan yapsaydın zaten konuya bakmazdım bile. Mini bot yazmışsın, herkes bunu görüp geldi. Bot tabirini kullanmamaya falan dikkat etme, hilede bot yoksa bot tabirini kullanma sana zahmet.
Mesela ışınlanma hilesi de yok değil mi hilede. Hiera2 mini teleport hack yazmanla Hiera2 mini bot yazman arasında bi fark yok çünkü hilenin içerisinde ikisi de yok.
Güzel kardeşim istediğim gibi yazarım karışabilir misin ? Sen yap botu da kullanalım.Git ücretli satın al o zaman sanki hileye farm bot yazmışım da attack speed koymuşum gibi konuşuyorsun ben senin laf çarpıp da cevap verdirmeyeceğin adamlardan değilim git başkalarıyla uğraş.Bot: Bilgisayarın insanın yapacağı bir eylemi kendi başına ve sürekli olarak yapmasıdır canım kardeşim benim.
Başlığı Hiera2 Speed hack falan yapsaydın zaten konuya bakmazdım bile. Mini bot yazmışsın, herkes bunu görüp geldi. Bot tabirini kullanmamaya falan dikkat etme, hilede bot yoksa bot tabirini kullanma sana zahmet.
Mesela ışınlanma hilesi de yok değil mi hilede. Hiera2 mini teleport hack yazmanla Hiera2 mini bot yazman arasında bi fark yok çünkü hilenin içerisinde ikisi de yok.
Burası dingonun ahırı değil istediğin gibi yazamazsın, bir paylaşım yapıyorsan daha çok tıklanma almak için clickbait yapamazsın. Clickbait koyarsan moderatörler gereğini yapar. @ReplicantGüzel kardeşim istediğim gibi yazarım karışabilir misin ? Sen yap botu da kullanalım.Git ücretli satın al o zaman sanki hileye farm bot yazmışım da attack speed koymuşum gibi konuşuyorsun ben senin laf çarpıp da cevap verdirmeyeceğin adamlardan değilim git başkalarıyla uğraş.
Aynen dostum burası dingonun ahırı değil birisi bir paylaşım yapıyorsa ona saygı duymak zorundasın ben senin gibi forumu soru cevap bölümünde konu açmak için kullanmıyorum.İstediğim başlığı atabilirim senin gibi çaresiz ve aciz insanlar yüzünden şuraya paylaşım yapmaya korkar oluyoruz.Burası dingonun ahırı değil istediğin gibi yazamazsın, bir paylaşım yapıyorsan daha çok tıklanma almak için clickbait yapamazsın. Clickbait koyarsan moderatörler gereğini yapar. @Replicant
Ayrıca zamanında yönetim ekibinde bulundum çok tıklanma için clicbait yapamazsın diye bi kural da yok bu konunun clicbait ile de alakası yok sen bence çaresizce çırpınıyorsun içinde bulunduğun bu durumdan çıkmak için

Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 165
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 441
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 570
