mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Güncel Mmorpg Önerisi Olan?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ibrahimaka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 746

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar selam,
Bir üniversite öğrencisi olarak tahmin edebileceğiniz gibi pek bütçem yok.Ayda 100-150 tl ile oynayabileceğim ücretli/ücretsiz her hangi bir mmorpg önerebilecek var mı??
 
wow anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum . Classic sürüm hariç diğerini oynarsan hızlıca oyunu öğrenebilirsin diye düşünüyorum 50 lvl a kadar game time satın alırsın 50 lvl den sonra baktın sarıyor içeriği satın alırsın yeni içeriğin gelmesi zaten 2 ay sürer gibi
 
wow anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum . Classic sürüm hariç diğerini oynarsan hızlıca oyunu öğrenebilirsin diye düşünüyorum 50 lvl a kadar game time satın alırsın 50 lvl den sonra baktın sarıyor içeriği satın alırsın yeni içeriğin gelmesi zaten 2 ay sürer gibi
öncelikle tavsiyeniz için çok teşekkür ederim,kimse bi şey demez sanıyordum cidden sağolun.her ay 100 tl vererek nasıl oynayabilirim ki,gametime alırken örneğin 6 aylık aldım diyelim,bu altı ay sürecinde ay başı mı,direkt satın aldığımda mı yoksa 6. ay sonu mu bu para benden kesiliyor?
yanlışım varsa kusura bakmayın tabii ama bildiğim kadarıyla paketler çok pahalı.
 
öncelikle tavsiyeniz için çok teşekkür ederim,kimse bi şey demez sanıyordum cidden sağolun.her ay 100 tl vererek nasıl oynayabilirim ki,gametime alırken örneğin 6 aylık aldım diyelim,bu altı ay sürecinde ay başı mı,direkt satın aldığımda mı yoksa 6. ay sonu mu bu para benden kesiliyor?
yanlışım varsa kusura bakmayın tabii ama bildiğim kadarıyla paketler çok pahalı
ayrıca gelen içerikler aşağı yukarı hangi fiyat bandında oluyor pek bilmiyorum da.
 
öncelikle tavsiyeniz için çok teşekkür ederim,kimse bi şey demez sanıyordum cidden sağolun.her ay 100 tl vererek nasıl oynayabilirim ki,gametime alırken örneğin 6 aylık aldım diyelim,bu altı ay sürecinde ay başı mı,direkt satın aldığımda mı yoksa 6. ay sonu mu bu para benden kesiliyor?
yanlışım varsa kusura bakmayın tabii ama bildiğim kadarıyla paketler çok pahalı.
Blizzarda tl kuru geldi game time 149 tl 2 ay sonra gelicek content 500 tl civarı

Game Time

Sanırım 6 ay alırsan tek seferde çekıyor karttan ama dediğim gibi kendinden emin olmadan ödeme yapma derim

Shopu buradan inceleyebilirsin

20 lvle kadar bedava oyun zaten 20 lvlden sonra subscription alırsın 50 lvle kadar gidersin oyunu iyice anladım dediğindede istersen yeni gelecek içeriği alır devam edersin oynamaya

20 lvldede almana gerek yok iyice anladığını düşündüğünde alırsın subscriptionu
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst