Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Neden sebepsiz ban yiyoruz

21onur12

Level 1
Üye
Katılım
14 Mar 2009
Konular
1
Mesajlar
12
Reaksiyon Skoru
3
Online Süresi
0
Başarım Puanı
52
MmoLira
0
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
ÇOK ARAŞTIRDIM....!

Adamlar System Kurmuş (ejderha) Parası !Diye Ve Lwl Ne Olursa Olsun

50'den sora (LOgs) Aşamasına Alınıyorsunuz....
Yanı Bir takım Hile Ve Hata Yapanı Otomatık Olarak (LOGS Programına Alınıyorsunuz) Ve Staflar(GM) İlerde Kullanmak İçin Mesela...
Örnek 40'Lwlim Ve Hiç Kullanmadım....!
Kastım Ve 62 Lwl Oldum Ve Hala Hiılesizim Ama BANA SOLE CEVAP gelıyor..!
''''''''' Staf Pages fuck Hasbeen Ban'''''''


Arkadaş GM ile konuş buş aynen sole demiş ;

Kimse Kimseye Bedava Oyun Oynatmaz O Adamlar Hostun Parasını Çıkarmak İçin (EP)

62 Lwl'e Kadar EP Almamışsak İlerde BAN Sebebimiz Oluyor..! HAKLIDA OLSANIZ HAKSIZSINIZ.....Durmuna Geçiyorsunuz...!

Gm ile konustum ile Konuştum gm aynen sole dedi
Arkadaşım KIMSE KIMSEYE BEDAVA OYUN OYNATMAZ TABII KI BAN OLCAK!!

YANİ OYUNA BİRAZ YATIRIM YAPINKİ BANLANMAYIN


OYUNA YATIRIM YAPMADIGINIZ ZAMAN
Hilede Yapmasanız
Küfürde Etmeseniz
Melek'te Olsanız
Has Been Ban yerseniz


REP= REP Please
1 +Rep esirgemeyin
EMEĞE SAYGI +REP
 
Son düzenleme:

JoJoPaPi

Level 8
TM Üye
Katılım
29 Mar 2009
Konular
697
Mesajlar
2,980
Reaksiyon Skoru
120
Online Süresi
0
Başarım Puanı
175
MmoLira
0
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
metin2.biz'dede vardı. ||| Oyuna başlamayanlar için bilgi olsun da kendilerini boşuna yormasınlar
 

bErC

Level 7
TM Üye
Üye
Katılım
30 Mar 2009
Konular
188
Mesajlar
1,664
Reaksiyon Skoru
104
Online Süresi
0
Başarım Puanı
137
Yaş
25
MmoLira
1
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Sistem gereksiz ve bir hesap ban yemesi sonucunda aynı e-mail deki diger hesapların ban yemesi gibi başka bir saçma nedenden dolayı 74 level char.ımı kaybettim
 

bErC

Level 7
TM Üye
Üye
Katılım
30 Mar 2009
Konular
188
Mesajlar
1,664
Reaksiyon Skoru
104
Online Süresi
0
Başarım Puanı
137
Yaş
25
MmoLira
1
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
tam 500 EP aldım ve ertesi gün BANNED xD
 

bErC

Level 7
TM Üye
Üye
Katılım
30 Mar 2009
Konular
188
Mesajlar
1,664
Reaksiyon Skoru
104
Online Süresi
0
Başarım Puanı
137
Yaş
25
MmoLira
1
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Arkadaşlar 50 level yapın satın char.ınızı ve asla bu oyuna para dökmeyin ...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst