HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Strateji oyunu sevenler, şu aralar harıl harıl Empire Earth 2 ve Stronghold 2`yi oynayadursunlar, yapımcılığını Pyro Studios`un üstlendiği Imperial Glory, bu iki kaliteli yapımın arasından sıyrılıp, son döneme damgasını vurdu bile! Commandos`unda yapımcısı olan Pyro Studios`un sessiz sedasız piyasaya çıkan oyunu Imperial Glory`e bir göz atalım!
Oyunumuz 18.yy`nin sonuyla 19.yy`nin başında geçiyor. Bu dönem Fransız ihtilalininde yoğun olarak hissedildiği bir dönemdi. Öyleki Napolyon Buanoparte`ın İtalya`ya girmesiyle Fransa`nın etkisi tüm yarım adayı sarmıştır. İşte bu çalkantılı dönemde geçen Imperial Glory`de seçebileceğimiz 5 ırk bulunuyor. Bunlar; Birleşik Krallık, Fransa, Avusturya, Prusya ve Rusya. Hangisini seçerseniz, o ırkın aynı döneme ait, coğrafyasında oyuna başlıyorsunuz.
Oyun genel olarak Total War serisine çok fazla benziyor. Öyle ki Campaign`e tıkladığınız anda Total War`e oldukça benzeyen bir arayüz karşılıyor sizleri. Masa üstünde hazırlanmış dev bir Avrupa haritasında, strateji geliştiriyorsunuz. Burada ordularınız taşlarla belirtilmiş. Şehirleriniz ise ülkenize ait renklerle sınırlandırılmış. Çok tanıdık değil mi? Tıpkı Total War`deki gibi...
Oyunumuz 18.yy`nin sonuyla 19.yy`nin başında geçiyor. Bu dönem Fransız ihtilalininde yoğun olarak hissedildiği bir dönemdi. Öyleki Napolyon Buanoparte`ın İtalya`ya girmesiyle Fransa`nın etkisi tüm yarım adayı sarmıştır. İşte bu çalkantılı dönemde geçen Imperial Glory`de seçebileceğimiz 5 ırk bulunuyor. Bunlar; Birleşik Krallık, Fransa, Avusturya, Prusya ve Rusya. Hangisini seçerseniz, o ırkın aynı döneme ait, coğrafyasında oyuna başlıyorsunuz.
Oyun genel olarak Total War serisine çok fazla benziyor. Öyle ki Campaign`e tıkladığınız anda Total War`e oldukça benzeyen bir arayüz karşılıyor sizleri. Masa üstünde hazırlanmış dev bir Avrupa haritasında, strateji geliştiriyorsunuz. Burada ordularınız taşlarla belirtilmiş. Şehirleriniz ise ülkenize ait renklerle sınırlandırılmış. Çok tanıdık değil mi? Tıpkı Total War`deki gibi...
