HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi sunucumda vip ve [KL] oyuncu sisteminde sıkıntı yaşıyorum, [KL]Lonca yaptığım zaman loncalarada sorunsuz logoları beliriyor ama oyuncu ve vip sisteminde logo çıkmıyor. https://forum.turkmmo.com/konu/3471865-kral-oyuncu-kral-loncasi-ve-vip-sistemi/ 0'dan ekledim ama yine aynı hata ile karşılaşıyorum sorun nereden kaynaklanıyor olabilir bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi şimdiden çok teşekkür ediyorum
