Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplandı OBJE GÖRÜNÜMÜ?

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar,
Haritalarım da kullanabileceğim, yeni objeler olsun istiyorum.
Güncel bir objeyi nasıl değiştirebilirim veya baştan nasıl obje oluşturabilirim?
Yardımcı programlar nedir?


Örnek,

Adsız.jpg
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Önerdiğiniz programları deneyeceğim. "Modeli gr2 export etmek şartıyla tabii." Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. granny olarak mı çevireceğim.

Merhaba biraz da ben bilgi vermek isterim bu konuda 3dsmax programı için granny pluginleri mevcut öncelikle plugini olan 3dsmax sürümünü indirin bildiğim kadarıyla forumda 2007-ve2009 için paylaşılmış olanı mevcut.
Yani baştan model tasarlamak için veya internetten gördüğün bir modeli oyuna aktarmak için granny pluginli bir 3dsmax programı gerekiyor öncelikle senin için.

Ayrıca modeli granny olarak çevirdiğinde textureler de belirli bi konumda olması gerekiyor örneğin sen textureyi masaüstünden çektirirsen metin2 ye aktarınca sıkıntı yaşarsın genelde D/ymir work/örnek/1.dds konumunda oluyor textureler

Bunun içinde forumda Öğeyi görmek için üye olmalısınız. bir program var ondanda yardım alabilirsin.

Sonrasında oyuna aktarmak için örneğin Mavi 1. köy packta bu köyün görünümü haritası herşeyi outdoorC1.eix epk de bulunur.
İstersen bir pack açıcı yardımı ile bulduğun veya yaptığın gr2 dosyasını köyde bulunan herhangi bir evin taşın ağacın yerine değiştirip bakabilirsin yada
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız. ( BU BENİM SANA TAVSİYEMDİR FORUMDA KONU KAPATILMIŞ DAHİ OLSA İNGİLİZCE ADINI BİLEREK YAZDIM GOOGLEDEN ARAYARAK BULABİLİRSİN İNDİRME LİNKİNİ )

SEN BUGÜNLÜK BİRAZ BUNLARI KURCALA DENE ARAŞTIR KAFANA TAKILAN VEYA ANLAMADIĞIN YER OLURSA BİLGİMİN YETTİĞİ KADAR SANA YARDIMCI OLURUM.

İYİ FORUMLAR KOLAY GELSİN.
Çözüm
Önerdiğiniz programları deneyeceğim. "Modeli gr2 export etmek şartıyla tabii." Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. granny olarak mı çevireceğim.

Merhaba biraz da ben bilgi vermek isterim bu konuda 3dsmax programı için granny pluginleri mevcut öncelikle plugini olan 3dsmax sürümünü indirin bildiğim kadarıyla forumda 2007-ve2009 için paylaşılmış olanı mevcut.
Yani baştan model tasarlamak için veya internetten gördüğün bir modeli oyuna aktarmak için granny pluginli bir 3dsmax programı gerekiyor öncelikle senin için.

Ayrıca modeli granny olarak çevirdiğinde textureler de belirli bi konumda olması gerekiyor örneğin sen textureyi masaüstünden çektirirsen metin2 ye aktarınca sıkıntı yaşarsın genelde D/ymir work/örnek/1.dds...
Blender ve 3ds Max modellemecilerin çok kullandığı iki programdan biri. Bu programları kullanarak bir şeyler yapabilirsin. Bununla ilgili rehber bir konu gördüğümü hatırlamıyorum (metin2 bazında). Fakat internette nasıl modelleme yapacağınla ilgili video bulabilirsin. Modeli gr2 export etmek şartıyla tabii.
 
Blender ve 3ds Max modellemecilerin çok kullandığı iki programdan biri. Bu programları kullanarak bir şeyler yapabilirsin. Bununla ilgili rehber bir konu gördüğümü hatırlamıyorum (metin2 bazında). Fakat internette nasıl modelleme yapacağınla ilgili video bulabilirsin. Modeli gr2 export etmek şartıyla tabii.
Önerdiğiniz programları deneyeceğim. "Modeli gr2 export etmek şartıyla tabii." Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. granny olarak mı çevireceğim.
 
Önerdiğiniz programları deneyeceğim. "Modeli gr2 export etmek şartıyla tabii." Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. granny olarak mı çevireceğim.

Merhaba biraz da ben bilgi vermek isterim bu konuda 3dsmax programı için granny pluginleri mevcut öncelikle plugini olan 3dsmax sürümünü indirin bildiğim kadarıyla forumda 2007-ve2009 için paylaşılmış olanı mevcut.
Yani baştan model tasarlamak için veya internetten gördüğün bir modeli oyuna aktarmak için granny pluginli bir 3dsmax programı gerekiyor öncelikle senin için.

Ayrıca modeli granny olarak çevirdiğinde textureler de belirli bi konumda olması gerekiyor örneğin sen textureyi masaüstünden çektirirsen metin2 ye aktarınca sıkıntı yaşarsın genelde D/ymir work/örnek/1.dds konumunda oluyor textureler

Bunun içinde forumda TEXTURE ADRES DEĞİŞTİRİCİ bir program var ondanda yardım alabilirsin.

Sonrasında oyuna aktarmak için örneğin Mavi 1. köy packta bu köyün görünümü haritası herşeyi outdoorC1.eix epk de bulunur.
İstersen bir pack açıcı yardımı ile bulduğun veya yaptığın gr2 dosyasını köyde bulunan herhangi bir evin taşın ağacın yerine değiştirip bakabilirsin yada
WORLD EDİTÖR (FARKLI SÜRÜMLERİ FORUMDA MEVCUT )

IN-GAME MAP - OBJECT EDİTÖR ( BU BENİM SANA TAVSİYEMDİR FORUMDA KONU KAPATILMIŞ DAHİ OLSA İNGİLİZCE ADINI BİLEREK YAZDIM GOOGLEDEN ARAYARAK BULABİLİRSİN İNDİRME LİNKİNİ )

SEN BUGÜNLÜK BİRAZ BUNLARI KURCALA DENE ARAŞTIR KAFANA TAKILAN VEYA ANLAMADIĞIN YER OLURSA BİLGİMİN YETTİĞİ KADAR SANA YARDIMCI OLURUM.

İYİ FORUMLAR KOLAY GELSİN.
 
Son düzenleme:
Çözüm
Merhaba biraz da ben bilgi vermek isterim bu konuda 3dsmax programı için granny pluginleri mevcut öncelikle plugini olan 3dsmax sürümünü indirin bildiğim kadarıyla forumda 2007-ve2009 için paylaşılmış olanı mevcut.
Yani baştan model tasarlamak için veya internetten gördüğün bir modeli oyuna aktarmak için granny pluginli bir 3dsmax programı gerekiyor öncelikle senin için.

Ayrıca modeli granny olarak çevirdiğinde textureler de belirli bi konumda olması gerekiyor örneğin sen textureyi masaüstünden çektirirsen metin2 ye aktarınca sıkıntı yaşarsın genelde D/ymir work/örnek/1.dds konumunda oluyor textureler

Bunun içinde forumda texture adres değiştirici bir program var ondanda yardım alabilirsin.

Sonrasında oyuna aktarmak için örneğin Mavi 1. köy packta bu köyün görünümü haritası herşeyi outdoorC1.eix epk de bulunur.
İstersen bir pack açıcı yardımı ile bulduğun veya yaptığın gr2 dosyasını köyde bulunan herhangi bir evin taşın ağacın yerine değiştirip bakabilirsin yada
WORLD EDİTÖR (FARKLI SÜRÜMLERİ FORUMDA MEVCUT )

IN-GAME MAP - OBJECT EDİTÖR ( BU BENİM SANA TAVSİYEMDİR FORUMDA KONU KAPATILMIŞ DAHİ OLSA İNGİLİZCE ADINI BİLEREK YAZDIM GOOGLEDEN ARAYARAK BULABİLİRSİN İNDİRME LİNKİNİ )

SEN BUGÜNLÜK BİRAZ BUNLARI KURCALA DENE ARAŞTIR KAFANA TAKILAN VEYA ANLAMADIĞIN YER OLURSA BİLGİMİN YETTİĞİ KADAR SANA YARDIMCI OLURUM.

İYİ FORUMLAR KOLAY GELSİN.
Tamamdır ilginiz için çok teşekkür ederim. Bir süre bu söyledikleriniz için temel oluşturacağım bilgisel konuda. Eğer takıldığım bir yer olursa çekinmeden size iletirim tekrardan teşekkür ederim :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst