Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

GM Arıyorum Ekip Arıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Moiz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 415

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba,

Projemde bana yardımcı olacak ekip arkadaşları arıyorum.
Şuanlık elimde 8gb ram üzerine kurulu bir server var. Projeye göre bunu dahada yükselticem. Bütün ücretler tarafıma ait olucak olup katılacak arkadaşlardan 5 kuruş istemiyorum. Tek istediğim;

* Metin2 pvplerinde tecrübesi olan
* Daha önce gmlik yapmış gmlik yapmış veya server açmış
* Müsaitliğinize göre belirlediğimiz saatlerde online olabilecek.
* Mümkünse 18 yaş ve üzeri samimi ve fikir paylaşımı yapabileceğimiz kafada insanlar istiyorum.

Kendimden bahsedeyim, 26 yaşındayım daha önce server kurma tecrübem var. Kurumsal bir oyun sunmak istiyorum her şeyin profesyonelce ve tıkır tıkır işlediği bir altyapıda bana katılmak isteyen olursa bana discord Moiz#1227 den veya pm atarak ulaşabilir.

okuduğunuz için teşekkür ederim.
 
kusura bakmada amele arıyorsun sen direk adam senın istegine göre birde aktif olucak he yok öyle dünya iş yaptırıcaksan o adama sistemsel vb emeğini vericeksin
 
kusura bakmada amele arıyorsun sen direk adam senın istegine göre birde aktif olucak he yok öyle dünya iş yaptırıcaksan o adama sistemsel vb emeğini vericeksin
Sanırım okuduğunu anlamada problemin var o yüzden daha açık belirteyim.
Sistemsel veya sistemsel olmayan bir işlem yaptırmayacağım zaten böyle birşey belirtmedim konuda. Pvp oynama tecrübesi olan daha önce server açmış veya serverde gm lik yapmış yani işi bilen ve kendisinin müsaitliğine göre belirlediğimiz saatlerde online olmasını istediğim arkadaşlar arıyorum diye belirtim.
 
Kurumsal bir oyun kurmak istiyorsanız, bedavaya ekip arkadaşı aramamalısınız, kurumsal yapıda herkes görevini iş olarak yapar ve karşılığını ister hocam, karşılıksız yapan insanlarda hiçbir zaman yeterli performansı göstermez, hangi kurumda hayrına çalışan birisi olur :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst